שחקניות ושחקני מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום באדיבות המועדון
שחקניות ושחקני מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא, צילום באדיבות המועדון

לחזק את הקשר עם הקהילה: הפועל כפ"ס בכדורעף תקיים שני אירועים פתוחים

האירועים יכללו משחק ראווה, היכרות עם המשחק לילדות ולילדים, ועוד # שחקן הקבוצה, מארק רורה, עובר לליגה הגרמנית הראשונה

פורסם בתאריך: 22.8.24 08:32

מתכוננים לפתיחת העונה: מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא משיק שני אירועים לקראת העונה החדשה שתיפתח באוקטובר ובה ייקחו חלק כמובן גם שתי קבוצות ליגת העל, הגברים והנשים.

המועדון שם לו למטרה להעמיק את הקשר עם הקהילה הכפר סבאית. במסגרת זו מתוכננים להתקיים, בתקופת סיום החופש הגדול, שני אירועים שיהיו פתוחים לקהל הרחב, ולא רק למשפחות הילדים והילדות, שהן חלק מהאקדמיה הגדולה בישראל לכדורעף כאן בעיר, אלא אירועים שיתרמו להיכרות עם הענף ומשחק הכדורעף ועם שחקני ושחקניות ליגת העל.

ביום שני הקרוב (26 בחודש), יתקיים על מגרשי הכדורעף הפתוחים באולם תיכון גלילי אירוע היכרות ראשון עם הענף לילדים וילדות במסגרת "סוגרים את החופש, פותחים רשתות", שמכוון לכל הגילאים, בהובלת צוותי האימון מהאקדמיה של הפועל כפר סבא ובהשתתפות שחקני ושחקניות ליגת העל של הפועל כפר סבא.

כעבור שלושה ימים, (יום חמישי, 29.8) יתקיים באולם "בר לב" אירוע פתיחת עונה חגיגי של קבוצות ליגת העל נשים וגברים שיכלול אירוע סקרימג', שמשלב משחק משותף לגברים ונשים. לרשות האוהדים יעמדו עמדות לצילומים משותפים עם שחקניות ושחקני ליגת העל. במרכזו של האירוע יתקיים משחק כדורעף גברים נגד נשים ובו ניתן יהיה להתרשם מהזרות והזרים החדשים של המועדון. אירוע פתיחת העונה יכלול השקת טורניר האתגרים הגדול של הפועל כפר סבא – שמשיק עולם של אתגרים ספורטיביים בהשתתפות פתוחה לכל מי שירשם עם פרסים, דירוגים והפתעות לאורך כל העונה.

 

 

טל טייכנר, מנכ"לית מועדון הפועל כפר סבא, אמרה השבוע: "בחרנו במיוחד בתקופה כל כך מאתגרת לאפשר לקהילה המקומית להתקרב ולהעמיק את הקשר למועדון, כאן בעיר, קרוב לבית, ללא עלות ולייצר אינטראקציה ספורטיבית וישירה עם הצוות שלנו ועם שחקניות ושחקני המועדון. חשוב לנו למלא את היציעים ולשדרג את חוויית הכדורעף בעיר. אנחנו מתכוונים להגדיל את האקדמיה שלנו ובליגות העל לחזור ולהיאבק על כל התארים יחד עם חזרת קבוצת הנשים למפעל האירופי. הקהל מוזמן".

מכפר סבא לבונדסליגה: מארק רורה בן ה-18 עובר לשחק בגיסן

בתוך כך, חלומו של כל שחקן הוא להתקדם ולהגיע לליגות הבכירות. מי שעשה קפיצת מדרגה משמעותית הוא שחקן מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, מארק רורה בן ה-18, שיוצא לדרך חדשה ועובר לשחק בליגה הגרמנית הראשונה. רורה חתם בקבוצת גיסן מהבונדסליגה תחת הדרכתו של מאמן נבחרת ישראל איתמר שטיין שמאמן את הקבוצה.

מארק רורה המשחק בעמדת המצליב, מתנשא לגובה של 2.06 מ' ומשחק בנבחרת ישראל. בשנתיים האחרונות עשה התקדמות גדולה בהפועל כפר סבא. לאחרונה היה שותף להישג של נבחרת ישראל עד גיל 20, כשהעפילה לגמר אליפות אירופה. מבחינתו המעבר לליגה הגרמנית הוא הגשמת חלום ומעברו לגרמניה התאפשר לאחר שצה"ל העניק לו מעמד של ספורטאי עילוי.

במועדון הכדורעף הפועל כפר סבא גאים בהתקדמות של רורה. במועדון ציינו כי שחרורו לגיסן מציין את המחויבות של המועדון לאפשר לשחקנים להתקדם ולממש את הפוטנציאל שלהם, גם אם הדבר כרוך בעזיבת המועדון. עוד הוסיפו במועדון כי זהו חלק מהחזון של הפועל כפ"ס, אשר משקיע בפיתוח שחקנים צעירים ומסייע להם להשתלב ברמות הגבוהות ביותר בכדורעף.

טייכנר אמרה על רורה: "מארק שלנו היה חלק חשוב מהקבוצה והביא עימו מקצועיות, נחישות וכישרון יוצא דופן. אנחנו גאים בהתקדמותו ושמחים על ההזדמנות שנפתחה בפניו לשחק בליגה הגרמנית. אנו בטוחים שמארק ימשיך להצליח ולהצטיין גם שם, ונאחל לו המון בהצלחה בדרכו החדשה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר