טל בן חיים, באדיבות קבוצת האוהדים כפר סבא 1928
טל בן חיים, באדיבות קבוצת האוהדים כפר סבא 1928

החתמת השנה: טל בן חיים מצטרף לקבוצת האוהדים

מכוונת לעליית ליגה נוספת: קבוצת האוהדים הירוקה החתימה את החלוץ שאמר: "אני מתרגש לחזור הביתה לכפר סבא, אחרי 20 שנים בדיוק. בטוח שנעשה עונה מרגשת"

פורסם בתאריך: 21.6.24 09:30

ההחתמה האטרקטיבית שתסייע לקבוצת האוהדים לעלות ליגה עונה שנייה ברציפות? לאחר שהעפילה כבר בעונתה הראשונה לליגה ב', הדהימה אתמול קבוצת האוהדים 1928 כפר סבא (מ.כ. כפר סבא) כשהודיעה על החתמתו של טל בן חיים, בעל עביר עשיר בקבוצות בארץ, בחו"ל ובנבחרת ישראל.

אין ספק שמדובר בהחתמה יוצאת דופן לליגה הרביעית בישראל. בן חיים, שבעוד כחודש וחצי יהיה בן 35, סוגר למעשה מעגל לאחר שבצעירותו שיחק בקבוצות הילדים של הפועל כפר סבא. ב- 17 השנים האחרונות הוא שיחק במכבי ת"א, הפועל ת"א, ספרטה פראג בצ'כיה, ממנה חזר למכבי ת"א ומשם עבר למכבי פ"ת, איתה עלה לליגת העל. בעונה האחרונה שותף במדיה רק שבעה משחקים, כאשר פציעה בברך השביתה אותו לתקופה ארוכה ובסוף חודש מרץ הוא הודיע על פרישה ממשחק.

בן חיים סגר קריירה של 17 שנים בה רשם 469 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 123 שערים. כמו כן רשם 29 הופעות בנבחרת ישראל, בהן כבש שישה שערים, הזכור ביניהם הוא לרשתה של נבחרת איטליה. הוא זכה במהלך הקריירה בשבעה תארים קבוצתיים, כולם במכבי תל אביב.

 

 

לאחר החתימה אמר בן חיים: "אני מתרגש להצטרף ולחזור הביתה לכפר סבא, אחרי 20 שנים בדיוק. בטוח שנעשה עונה מרגשת, שיהיה לנו בהצלחה".

בדיוק כמו בעונה שעברה, אז הוקמה הקבוצה, גם הפעם מכוונים שם גבוה, כאשר המטרה המוצהרת היא עלייה לליגה א'. גיא בלום, מנכ"ל הקבוצה, סיפר ל"צומת השרון" כיצד הצליחה הקבוצה להחתים שחקן בסדר גודל כזה: "פנינו לטל לאחר הודעת הפרישה שלו במחשבה שהוא גדל בכפר סבא וזה המקום הכי טבעי בשבילו לסיים בו את הקריירה. לשמחתי, שיחה קצרה הספיקה ששני הצדדים יבינו שהם מעוניינים בקשר הזה. טל הראה רצינות לאורך כל השיח בינינו והביע התרגשות ועניין בפרויקט שלנו. כיף לשמוע שככה מדברים עלינו ברחוב הספורטיבי. זה אומר שכנראה עשינו משהו טוב בעונה שעברה ואנחנו לא מתכוונים להפסיק עם זה. טל הוא רק חלק מסגל. אנחנו עומדים לבנות קבוצה שמטרתה תהיה עליית ליגה והיא תתבסס על שחקנים טובים מליגה בכירה יותר מליגה ב' וצעירים שמקבלים הזדמנות. לשמחתי כולם מבינים מה קורה סביב המועדון שלנו, אם זה על ידי הירתמות מדהימה של אוהדים שמצטרפים לעמותה ואם זה פניות מספונסרים שמעוניינים לקחת חלק בקשר עסקי איתנו או משחקנים מכל הליגות שפונים אלינו במטרה להצטרף".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר