פינה בסלון וגן האוכל המקורה בבית משפחת שחף, צילום מיכה קיזנר, איפור ירין שחף
פינה בסלון וגן האוכל המקורה בבית משפחת שחף, צילום מיכה קיזנר, איפור ירין שחף

ירין שחף מוכר את הווילה שלו בכפר שמריהו. הצצה לתוך "בית הפודרה" וגם המחיר

ירין שחף מוכר את הבית בכפר שמריהו בו התגורר עם משפחתו שנים רבות ועובר לתל אביב: "ממש לאחרונה, הבנות עזבו את הבית, לכן החלטנו לשנות אווירה"

פורסם בתאריך: 24.9.24 08:30

אחרי 20 שנה בהם מתגוררת המאפר ובעלי בית הספר למקצועות היופי, ירין שחף, עם משפחתו בביתם נוטף השיק בכפר שמריהו, החליטה המשפחה למכור את הנכס, ולחזור להתגורר בתל אביב. בימים אלה מוצע הבית למכירה במחיר של 20 מיליון ש"ח.

מדובר בבית בשטח בנוי של 250 מ"ר על מגרש בשטח של דונם. בבית חמישה חדרים במפלס אחד.הבית הפך עם השנים ללוקיישן המועדף על ידי דוגמניות נחשבות וזכה לכינוי "בית הפודרה". מאפר העל שחף הפך שם נרדף לסטייל מדויק. בית הספר למקצועות היופי שבניהולו וקרוי על שמו, הוא מהמוכרים ומהמצליחים בישראל כבר קרוב לארבעה עשורים. שחף, יליד חולון, מתגורר בכפר שמריהו יחד עם רעייתו נאווה ושתי בנותיו, לירי ועונג.

סלון מרווח בבית משפחת שחף, איפור ירין שחף, צילום מיכה קיזנר (2)

סלון מרווח בבית משפחת שחף, איפור ירין שחף, צילום מיכה קיזנר

הווילה של משפחת שחף, צילום חן קוקה

הווילה של משפחת שחף, צילום חן קוקה

משפחת שחף מתגוררת בבית ליד המסילה, אבל במרחק בטוח, שקט, ושטוף אור טבעי. למרות שמדובר בבית בבנייה חדשה, שחף הצליח לייצר בו תחושה מדויקת של שילוב אקלקטי עם נגיעות וינטאג', הודות לעיצוב הפנים. בלא מעט פוסטים ברשתות החברתיות הוא בחר לשתף את העוקבים אחריו בהפקות אופנה שלו, בו נראות דוגמניות מצולמות בחללים שונים בביתו, שמהם ניתן ללמוד מעט על הקו הסגנוני המנחה.

הבריכה בבית שחף, צילום חן קוקה

הבריכה בבית שחף, צילום חן קוקה

ירין שחף בפעולה. צילום יח'צ

ירין שחף בפעולה. צילום יח'צ

פינה בסלון בית משפחת שחף, איפור ירין שחף, צילום מיכה קיזנר

פינה בסלון בית משפחת שחף, איפור ירין שחף, צילום מיכה קיזנר

כמו בהפקות האופנה שלו, גם בביתו ביקש המגה-מאפר להשתמש ברקעים ניטרליים, שמעליהם הוסיף פריטים עם אמירה. כך, הרצפה עם אריחי שיש ענקיים בגוון אפרפר, הקירות והתקרה נצמדים לקו ניטרלי, לצד קיר ירוק זית בגוון יחסית בהיר ולצידו קיר שנצבע בשחור פחם. על הרקע זה קיבץ ושילב מיקס מעניין של רהיטי נוחות מודרניים, לצד ריהוט עתיק וססגוני.

צמוד לחלל המרכזי נבנה לאחרונה גן אוכל מקורה, אשר נושק לשפת הבריכה. המבנה שובץ בחלונות גדולים, שמכניסים פנימה את הטבע. המקום שטוף האור מחבר בין הפנים והחוץ, ומשמש כמקום אירוח סביב שולחן. מהחלונות נשקף גן עצים עם פרחים צהובים יפיפיים וזהו גם האזור בבית ששחף אוהב במיוחד.

לא לחינם זכה הבית לתואר "בית הפודרה". כמה מגווני הקירות כאילו נלקחו מפלטה יוקרתית של צבעי האיפור. כדי לייצר עניין בחלל, נבנה פטיו בצורה גיאומטרית בכניסה לחדרי השינה.

גן האוכל המקורה, איפור ירין שחף, צילום מיכה קיזנר

גן האוכל המקורה, איפור ירין שחף, צילום מיכה קיזנר

על הקירות כאמור, שחף מרבה לתלות מראות בעלות מסגרות מעניינות עם מסגרות בסגנון וינטג'. בחלל המרכזי מוצב ארון תצוגה מינימליסטי שבו ספרי אומנות לצד אגרטלים עתיקים. בבחירת התמונות שעל הקירות, ניכרת העדפה ברורה של יצירות אמנים שהם גם חברים טובים של שחף ורעייתו.

על ההחלטה למכור את הבית סיפר שחף: "אנחנו מתגוררים פה קרוב לעשרים שנה, יש לנו הרבה זכרונות ורגעים יפים מהמקום. ממש לאחרונה, הבנות עזבו את הבית לכן, החלטנו לשנות אווירה ולחזור למרכז. כנראה לתל אביב".

שחף סיפר על תהליך עיצוב הבית: "מטרתו של תהליך העיצוב היא להעניק לבית את המראה הנכון עם התאמה לצורכי המתגוררים בו. יש ליצור תוכנית עיצוב מוקדמת, לבחור ריהוט מתאים ולהחליט כיצד לפרוס אותו בחלל. השלב המכריע בעיצוב הוא בחירת מניפת גוונים בהתאם לאווירה הרצויה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר