מאות אלפים במחאה נגד ממשלת המחדל וההפקרה באדיבות מטה המשפחות
מאות אלפים במחאה נגד ממשלת המחדל וההפקרה באדיבות מטה המשפחות

מאות אלפים במחאה נגד הפקרת החטופים. היום שביתה כללית, זה מה שקורה בכפר סבא

יותר מ-300 אלף איש יצאו אתמול לרחובות במחאה נגד ממשלת המחדל וההפקרה. היום הוכרזה שביתה במשק: זה מה שפועל ומה שלא פועל בכפר סבא

פורסם בתאריך: 2.9.24 08:40

מאות אלפים, מעל ל-300 אלף, יצאו אתמול (ראשון) לרחובות במחאה הגדולה נגד ממשלת המחדל וההפקרה והעומד בראשה – בנימין נתניהו. זאת על רקע חילוץ גופותיהם של שישה חטופים שנרצחו בימים האחרונים בשבי החמאס. קודם לחילוץ, החליט נתניהו בהחלטה שקיבלה את אישור הקבינט להעדיף נוכחות בת מספר שבועות נוספים בציר פילדלפי על פני התקדמות כלשהי במו"מ לעסקת שחרור חטופים, החלטה שעוררה סערה רבה ותגובות זועמות וכואבות אצל חלקים גדולים בעם.

אתמול הודיעה ההסתדרות על שביתה כללית במשק היום (שני). השביתה הבוקר כוללת מרכזי קניות, בנקים, וחברות גדולות רבות במשק. גם הרכבת הקלה הודיעה על מתכונת מצומצמת וצפוים שיבושים גם בתחבורה הציבורית. על רקע הודעת ההסתדרות בדבר השביתה, כהזדהות עם המאבק להשבת החטופים, פרסמה עיריית כפר סבא עדכונים אודות הפעילות העירונית היום, יום שני, 2.9.24:

מדוברות העירייה נמסר אתמול בערב:

"אנו בסיומו של יום קשה וכואב, במהלכו התבשרנו בכאב גדול על הירצחם באכזריות של שישה מחטופינו על ידי מחבלי החמאס ועל הירצחם של שלושה שוטרים. אנו משתתפים בצער המשפחות ומחבקים אותן בשעתן הקשה כל כך. יהי זכרם ברוך".

בעקבות האירועים הטרגיים, הודיעה ההסתדרות הכללית על השבתת המשק ביום שני 2/9/2024.

שימו לב:
במסגרת השבתת המשק, שתכלול סייעות, יהיו גני הילדים סגורים, למעט גני החינוך המיוחד שיפעלו כרגיל וצהרוני גני הילדים, שיפעלו החל מהשעה 13:00, כולל ארוחת צהריים.

בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים יפעלו במתכונת חלקית עד השעה 11:45, למעט כיתות ובתי הספר של החינוך המיוחד – שיפעלו כרגיל.

צהרוני בתי הספר בעיר יפעלו כסדרם, החל מהשעה 11:45, כולל ארוחת צהריים.

לא תהיה תחבורה ציבורית. הסעות למוסדות החינוך המיוחד וקווי תלמידים מטעם העירייה – יפעלו כסדרם.

מועדוני גמלאים, מרכזי יום, מרכזים קהילתיים ומרכזי נוער – יפעלו כסדרם.

שירותים חיוניים, כגון ניקיון ופינוי אשפה – יפעלו כרגיל.

לא תהיה קבלת קהל במשרדי העירייה, מענה טלפוני יתקיים כרגיל.

נמשיך לעדכנכם בכל שינוי. אנו מחבקים את משפחות החטופים ומשפחות הנרצחים מחזקים אותן ומתפללים יחד לחזרתם במהרה של 101 החטופות והחטופים ולשובם לשלום של כל חיילנו וכוחות הביטחון".

אתמול (ראשון) הודיעה העירייה כי "בעקבות הבשורה הקשה על איתור גופות החטופים ובקשת משפחותיהם, רפי סער, ראש עיריית כפר סבא הודיע על הצטרפות לשביתה בכדי לאפשר לעובדי העירייה לצאת ולתמוך במשפחות החטופים. סער אמר: אני קורא לראשי רשויות נוספים להצטרף גם הם ולהשבית את פעילות העירייה. החזרת החטופים היא משימה לאומית. הגיע הזמן לפעול!".

לצד זאת הודיעה העירייה כי בשל שביתת התיכונים, עיריית כפר סבא, בשיתוף קאנטרי קלאב כפר סבא והוט סינמה, תאפשר לתלמידות ותלמידי התיכונים להיכנס לקאנטרי בעלות מסובסדת של 10 שקלים וצפייה בסרטים ב-15 שקלים. זאת בשיתוף מלא עם הנהלת הקאנטרי, בניהולו של אדיר שמיר ועם בתי הקולנוע של הוט סינמה באושילנד – במטרה לאפשר לתלמידות ולתלמידים לפרוק מתח ולהעביר את ימי השביתה באופן המחזק את החוסן האישי. ההטבה בקאנטרי בתוקף בין השעות בין השעות 18:00-10:00. כמו כן, יוכלו התלמידות והתלמידים להגיע למתחם אושילנד וליהנות מצפייה בסרטים בהוט סינמה, בהתאם ללו"ז הסרטים במקום, בעלות של 15 שקלים בלבד – אלו בהצגת תעודת זהות או ספח ת.ז של אחד ההורים.

רפי סער: "בעקבות השבתת פתיחת שנת הלימודים בתיכונים, אנו מציעים לתלמידינו פעילות חלופית של זמן הפוגה במטרה להקל עליהם, לחזקם ובתקווה שהמשבר יסתיים והם יוכלו לפתוח את השנה החדשה בקרוב. אני מאחל להם ולכל תלמידינו שנת לימודים מהנה, מוצלחת ובטוחה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר