אברהם מונדר, קרן ואוהד צילומים באדיבות מטה המשפחות ובאדיבות המשפחה
אברהם מונדר, קרן ואוהד צילומים באדיבות מטה המשפחות ובאדיבות המשפחה

אבל כבד: אברהם מונדר, סבו של אוהד ואביה של קרן מכפר סבא, נרצח בשבי

צה"ל חילץ גופות של חטופים מעזה. מטה המשפחות: "רציחתו בשבי זועקת את האיחור בביצוע העסקה שיכלה להציל את חייו, וחיי חטופים נוספים". סער: "הבשורה הקשה מחזקת את הצורך לקדם את עסקת החטופים"

פורסם בתאריך: 20.8.24 09:40

אבל כבד: צה"ל חילץ גופות של חטופים שנחטפו בחיים ונרצחו על ידי מחבלי החמאס המתועבים. בין הגופות אברהם מונדר ז"ל, שנחטף חי ונרצח בשבי החמאס. בתו קרן ונכדו אוהד שמתגוררים בכפר סבא, ואשתו רותי, שוחררו בעסקת הפעימות בנובמבר. צה"ל חילץ במבצע את גופותיהם של שישה חטופים: אברהם מונדר ז"ל, יורם מצגר ז"ל, יגב בוכשטב ז"ל, חיים פרי ז"ל,אלכס דנציג ז"ל ונדב פופלוול ז"ל. על מות מונדר נודע רק הבוקר.

ממטה משפחות החטופים נמסר הבוקר: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של אברהם מונדר ז"ל. אברהם, בן 79, גר בניר עוז למעלה מ-50 שנה, לחם ונפצע במלחמת ששת הימים. היה המחסנאי המיתולוגי של מפעל נירלט בקיבוץ, ונחשב כחבר קיבוץ אהוב, חרוץ, נאמן וזמר מוכשר במקהלת אשכול. אברהם נחטף יחד עם אשתו רותי, בתם קרן והנכד שלו אוהד – שלושתם שוחררו בעסקת הפעימות לאחר 50 ימים בשבי. בנו רועי, נרצח ב-07.10".

ראש העירייה רפי סער עם קרן מונדר, צילום דוברות העירייה

ראש העירייה רפי סער עם קרן מונדר, צילום דוברות העירייה

עוד נמסר ממטה המשפחות: "אברהם נחטף בחיים, סבל בשבי יחד עם בני משפחתו וחבריו – והיה צריך לשוב בחיים למדינתו לצד אישתו! רציחתו בשבי זועקת את האיחור בביצוע העסקה שיכלה להציל את חייו, וחיי חטופים נוספים. על ממשלת ישראל בסיוע המתווכות לאשר עוד היום את העסקה שנמצאת כיום על שולחן הדיונים – ולאפשר שיקום לחטופים החיים, וקבורה בכבוד לכלל החללים והנרצחים החטופים, ולהשיב את התקווה למדינת ישראל".

מעיריית כפר סבא נמסר הבוקר: העיר כפר סבא אבלה יחד עם משפחת מונדר, עם היוודע דבר הירצחו בשבי של אברהם מונדר ז"ל, שגופתו חולצה במבצע צבאי ברצועת עזה, על ידי חיילי צה"ל. ראש העירייה, רפי סער, אמר: "בשורה קשה הבוקר, עם היוודע דבר הירצחו של אברהם מונדר ז"ל בשבי החמאס. את משפחת מונדר היקרה ליווינו במהלך עסקת החטופים בה חזרו תושבי עירנו אוהד מונדר, נכדו של אברהם ז"ל, אימו קרן וסבתו רותי. גופתו של אברהם ז"ל חולצה יחד עם גופותיהם של חטופים נוספים, על ידי חיילי צה״ל ממנהרה בלב חאן יונס.
משפחת מונדר היקרה, קהילת כפר סבא מחבקת אתכם ומתפללת שלא תדעו עוד צער. הבשורה הקשה מחזקת את הצורך לקדם את עסקת החטופים, כולנו מתפללים לשלומם ולחזרתם של כל החטופים הביתה ובמהרה".

יהי זכרם ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחות ותומכת בדרישה מהמשלה להפסיק לעכב את המו"מ ולבצע במהירות עסקה להשבת החטופות והחטופים. 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר