קו מתח גבוה, צילום אילוסטרציה דוברות עיריית ראש העין
קו מתח גבוה, צילום אילוסטרציה דוברות עיריית ראש העין

רק זה חסר להם: ביישוב בקו התפר חוששים גם מהפסקות החשמל התכופות

ביישוב מתן בקו התפר חווים כבר מספר שבועות הפסקות חשמל תכופות, לעיתים מספר פעמים ביממה. תושבים: "בשל המצב הביטחוני החשמל כאן קריטי". חברת החשמל: הבעיה מוכרת, בתוך שבוע יחוברו לאזור קווי מתח נוספים"

פורסם בתאריך: 18.8.24 17:43

תושבים ביישוב מתן, המצוי בקו התפר בשרון מרחק לא רב מהכפר הפלסטיני חבלה, מתלוננים על הפסקות חשמל תכופות, לעיתים מספר פעמים ביממה, מה שגורם לחששות נוסף על אלו הנובעים מהמצב הביטחוני וההתראות הקיימות. תושבים מתלוננים כי כבר מספר שבועות יש לפחות פעם-פעמיים ביממה בממוצע הפסקות חשמל. חלקן ארוכות וחלקן קצרות, חלקן בכל היישוב וחלקן בחלק ממנו. היום למשל, ספרו התושבים ארבע הפסקות חשמל.

לתושבים נמאס והם אומרים: "אם זה מה שקורה בשגרה מה יקרה חלילה במצב חירום". הם מציינים כי מדובר ביישוב צמוד גדר ההפרדה ומרחק עשרות מטרים מהכפר הפלסטיני חבלה. "עבור חלק מאיתנו התאורה החיצונית היא אמצעי ביטחון בלילות", אומר אחד התושבים. תושב אחר ציין: "צריך לזכור שבאופן קבוע מופעלים בחשמל ביישוב אמצעי ביטחון שונים. החשמל כאן הוא קריטי וחשוב מאוד שהנושא יטופל בדחיפות על ידי חברת חשמל".

מחברת החשמל נמסר בתגובה: "חברת החשמל מכירה מקרוב את הבעייתיות באספקת החשמל ליישוב מתן. החברה בדקה את אמינות האספקה לתושבים והחליטה, שתוך שבוע יחוברו עוד שלושה קווי מתח לאזור אשר יתנו גיבוי לקו הקיים ובכך זמינות, איכות ואמינות האספקה תשתפרנה משמעותית. התקלה הבוקר היא בשל שריפה של שנאי, צוותי החברה מטפלים בכך. החברה מתנצלת על אי הנוחות ומודה על סבלנות התושבים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר