מיזם חמים וטעים למשפחות של מגויסים בכפר סבא, צילום דובורת העירייה
מיזם חמים וטעים למשפחות של מגויסים בכפר סבא, צילום דובורת העירייה

יוזמה מרגשת: משפחות כפר סבאיות יאמצו משפחות של מגויסים. לא תצטרפו?

העזרה תהיה בין היתר בבישולים, סיוע עם הילדים ועוד. סער: "כפר סבא היא עיר מתנדבת, עיר של קהילה מאוחדת, שנכונה תמיד לתת כתף"

פורסם בתאריך: 24.7.24 08:18

משפחות כפר סבאיות יאמצו משפחות מגויסות – כחלק ממכלול נרחב של מענים שיוזמת עיריית כפר סבא לחיזוק החוסן הקהילתי ותמיכה במי שנלחמים למען המולדת.

יוזמה חדשה של עיריית כפר סבא: משפחה מאמצת משפחה מגויסת. מדובר ביוזמה בהובלת מינהל קהילה וחברה, במסגרתה יצאה העירייה בקול קורא למשפחות כפר סבאיות לאמץ משפחות מגויסות – שמי מבין ההורים במשפחה מגויס מאז פרצה המלחמה או נקרא שוב לסבב מילואים נוסף. זאת כחלק ממכלול נרחב של מענים שיזמה ויוזמת העירייה לחיזוק החוסן הקהילתי ותמיכה במשפחות המגויסות – בין היתר הנחות בקייטנות הקיץ, קיום פעילויות ואירועים לילדים ללא עלות, מיזם "חמים וטעים" במסגרתו התנדבו תושבים לבשל ארוחות צהריים לילדי מגויסים, קבוצות תמיכה ושיח, סיוע וליווי פיננסי, חלוקת שי בחגים ולקראת שבת ועוד.

במסגרת המיזם החדש, המשפחות שיתנדבו לאמץ משפחות מגויסות, יסייעו למשפחות המגויסים בבישולים, באיסוף ילדים ממסגרות, בדיווח לעירייה על משפחות הזקוקות לעזרה וסיוע נוספים, כדי להקל על הורים שנמצאים לבד עם הילדים וזקוקים לעזרה בטיפול שוטף כשהעייפות גוברת וגם למעט עידוד.

 

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "כפר סבא היא עיר מתנדבת, עיר של קהילה מאוחדת, שנכונה תמיד לתת כתף להישען עליה ולתמוך זה בזו. אנו ערים ומודעים לקושי בו נמצאות משפחות המגויסים מאז פרצה המלחמה, והכנו עבורן מעטפת של מענים לתמיכה, חיזוק ועידוד, כדי לאפשר את המשך השגרה בצל המלחמה ונמשיך לעמוד לצדן. אני רוצה להודות לכל המתנדבות והמתנדבים היקרים בעירנו, על ההתגייסות והמסירות שמוכיחים את פניה היפות של החברה הישראלית".

חבר המועצה ומחזיק תיק קהילה, אמיר קולמן: "בימים אלו, של אומה מגויסת, אני גאה על יוזמות נפלאות מסוג זה, שמטרתן חיזוק העורף, גילוי סולידריות ועזרה הדדית כמו שתושבי כפר סבא יודעים להפגין אחד כלפי השני. מכאן, אני קורא למשפחות הכפר סבאיות להצטרף למיזם זה. עם ישראל חי!".

משפחות המעוניינות להתנדב במסגרת המיזם החדש, יכולות להירשם בקישור:
https://forms.kfar-saba.muni.il/334/

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר