קיר החטופים בכפר סבא, צילום בן ניקסון, באדיבות עיריית כפר סבא
קיר החטופים בכפר סבא, צילום בן ניקסון, באדיבות עיריית כפר סבא

מצמרר וייחודי: נחנך בכפר סבא קיר החטופים

בטקס מרגש נחנך קיר גרפיטי ייחודי ועליו דמויותיהם של החטופים תושבי העיר. סער: "חנכנו את המיזם, עם תפילה גדולה לחזרתם במהרה"

פורסם בתאריך: 10.7.24 16:17

בטקס מרגש שהתקיים אתמול, יום שלישי 9.7, נחנך קיר גרפיטי ייחודי בכפר סבא ועליו צוירו דמויותיהם של החטופים תושבי העיר. חנוכת הקיר, שצויר לאחרונה על ידי האומן בנצי ברופמן, התקיימה בנוכחות בני משפחות החטופים – גולדין, דוד, גלבוע-דלאל, דניאל, הורן, קלדרון וביבס.

ביום חמישי, 20/6, הוקם קיר ייחודי עם ציור גרפיטי ובו דמויותיהם של תושבי כפר סבא החטופים: הדר גולדין, עוז דניאל, אביתר דוד, גיא גלבוע דלאל והאחים איתן ויאיר הורן, שגדלו בעיר.

"לא נוותר לעולם על חזרתם של יקירינו הביתה", אמרה במהלך הטקס לאה גולדין, אימו של הדר, שסיפרה על המאבק הארוך להשבת בנה, מאז שנחטף לפני 10 שנים, ב-1 באוגוסט שנת 2014.

"גיא נסע למסיבה עם חבריו אביתר דוד, רון צרפתי ועידן הרמתי. אף אחד מהם לא חזר הביתה. רון ועידן שהיו זוג צעיר ואוהב, נרצחו באכזריות. גיא ואביתר נחטפו לעזה", אמר אילן, אביו של גיא גלבוע דלאל. "מאז עברו 277 ימים ואף אחד לא חשב שאחרי 9 חודשים החטופים לא יהיו בבית. פידיון השבויים הוא הערך החשוב ביותר ביהדות ועכשיו זהו זמן של תקווה".

קיר ציורי החטופים הוא יוזמה של אורי אלמן, חברו של עילי דוד, אחיו של החטוף אביתר דוד ובשיתוף עיריית כפר סבא, מטה משפחות החטופים הארצי והמקומי ובני משפחות החטופים, כאשר על הקיר צוירו דמויותיהם של תושבי כפר סבא החטופים: הדר גולדין, עוז דניאל, אביתר דוד, גיא גלבוע דלאל והאחים איתן ויאיר הורן, שגדלו בעיר.

"כשאני צופה בסרטון חטיפתו כולי כעס, על כולם. אבל אביתר חי, ראינו אותו והכל נגזר מההבנה הפשוטה הזו", אמר עילי, אחיו של אביתר דוד. "אנחנו במלחמה עם הטרור ועל הזכות לקיומנו, אך זמנם של החטופים אוזל, עיזרו לנו להחזיר אותם הביתה".

ראש העירייה, רפי סער, מסר: "כאשר אבישי דוד, אביו של אביתר החטוף כבר 276 יום, פנה אלי להרים יוזמה מיוחדת שמטרתה לזכור את החטופות והחטופות, לא חשבתי לרגע פעמיים. ביחד עם מטה משפחות החטופים בעיר בהובלת רוני מילוא, המיזם יצא לדרך והקמנו קיר ייחודי ועליו ציור החטופים הכפר סבאים. האומן שנבחר – בנצי ברופמן – היה אמור להשתתף בפסטיבל הנובה, אך עם השגחה עליונה, נבצר ממנו לבסוף להגיע לאירוע וכך ניצלו חייו. חנכנו את המיזם, עם תפילה גדולה לחזרתם במהרה. לא נעצור לרגע עד שכל החטופות והחטופים יחזרו הביתה ונמשיך לחבק את משפחותיהם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר