סרן רואי מילר ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סרן רואי מילר ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

המילים של האם דוקרות את הלב: סרן רואי מילר מהרצליה נפל בקרב בעזה

כאב גדול: סרן רואי מילר נהרג שבוע לפני יום הולדתו ה-22. אמו אריאלה ספדה לו: "חייל גאולה הפרטי שלי קראתי לו והוא חייך את חיוכו המקסים. זכיתי ב-22 שנים מדהימות פחות שבוע. השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך"

פורסם בתאריך: 4.7.24 08:16

הלב כואב חזק: דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר כי סרן רואי מילר (Roy Miller), בן 21, מהרצליה, מפקד מחלקה בגדוד רותם, חטיבת גבעתי, נפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. הוא נהרג בהיתקלות עם מחבלים בתוך מבנה. באירוע בו נפל סרן רואי מילר ז"ל נפצעו באורח קשה קצין לוחם ולוחם נוסף מגדוד רותם, חטיבת גבעתי.

הלווייתו של סרן רואי ז"ל תיערך היום, יום חמישי, כ"ח בסיוון התשפ"ד, 4 ביולי 2024, בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי בקריית שאול. לבקשת המשפחה יש להימנע מסיקור ההלוויה. מהעירייה נמסר: "העיר הרצליה כואבת ומחבקת את משפחת מילר בנפילתו של הבן, סרן רואי מילר ז״ל, שנפל בקרב ברצועת עזה 🖤. הלווייתו תתקיים היום, יום חמישי, 4.7.24, בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי קרית שאול. המשפחה תצא היום בשעה 13:00 מרחוב הבנים 24 לכיוון רחוב בן גוריון, ומשם ימינה לרחוב הרב קוק ועד ליציאה מהעיר. יחד נלווה את המשפחה ונחלוק לרואי ז״ל כבוד אחרון – מוזמנות ומוזמנים לעמוד לאורך ציר הנסיעה עם דגלי ישראל. יהי זכרו ברוך".

מודעת האבל על מותו של סרן רואי מילר ז"ל

מודעת האבל על מותו של סרן רואי מילר ז"ל

אמו של רואי, אריאלה, ספדה לו במילים שדוקרות את הלב:

"אנשים יקרים ואהובים, בצער אני מעדכנת אתכם כי בני האהוב והיקר רואי מסר נשמתו לבורא עולם. רואי שלי הגיבור בחר במסלול פיקודי, רואי פיקד כמ"מ בפלוגת תומר בגדוד רותם גבעתי, חיילי הפלוגה מבתים דתיים, הם נכנסו לעזה בשירת אני מאמין, חייליו כמו מרבית הלוחמים, דתיים וחילונים כאחד, עונדים פאצ'ים של בית המקדש והמשיח, ובכך מכניסים את רוח הקודש לעזה הטמאה ומטהרים אותה.

"אנחנו מצויים כעת כעם במסע יציאה ממצרים, בדיוק כפי שניתן היה להיכנס לארץ ישראל ביציאת מצרים ב-11 יום, והמסע ארך 40 שנה, כך המסע שלנו ברצועה הקטנה הזדונית השטנית.

"זאת מערכה המנוהלת רק על ידי בורא עולם בשביל שנתאחד בתוכנו! נהיה בערבות הדדית האחד עם השני, ונחזק אמונה בבורא עולם שאין עוד מלבדו.

"חרדים, חילונים, דתיים, אנחנו כאן חולקים יחד את אדמת ארץ ישראל, אדמה השייכת לנו כחלק מהארץ המובטחת ועזה הינה חלק בלתי נפרד ממנה. אנחנו לא עם כובש, אנחנו חוזרים הביתה. חוזרים למקורות בכל המובנים. אנחנו עם חזק רוחנית, ואנחנו אור לגויים כי בחרנו להיות כך, וזאת משימה שעלינו לעמוד בה.

"עלינו ללמוד מהחיילים הטהורים מהי אחדות, שותפות גורל ואמונה עזה בבורא עולם.

"אני גאה בבני רואי טוב הלב ויפה תואר, אשר הצטיין בכל, גאה ברוח הלחימה שלו, בבחירות שלו, ובדאגה שהפגין כלפי חייליו והזולת.

"חייל גאולה הפרטי שלי קראתי לו והוא חייך את חיוכו המקסים. זכיתי ב-22 שנים מדהימות פחות שבוע. השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך.

"אנחנו בפעמי גאולה הכניסו חזק לתודעה בכל שולט אלוהים.

"באחדות ואמונה מנצחים.

רואי, אמא גאה בך, זכיתי".

ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, מסר: "הלב נשבר. העיר הרצליה כואבת ומשתתפת באבלה הכבד של משפחת מילר על נפילתו של סרן רואי מילר ז"ל, תושב העיר. רואי, בן 21 בנופלו, למד בתיכון הנדסאים, היה צעיר ברוך כישרונות ושמחת חיים שנקטעה – והאובדן קשה מנשוא. רואי היה מפקד בגדוד רותם בחטיבת גבעתי ונפל בקרב בצפון רצועת עזה. הוא נלחם למען המדינה שכל כך אהב, בעוז ובגבורה. רואי השאיר אחריו הורים ושני אחים שחרב עליהם עולמם. העיר הרצליה מחבקת את המשפחה ומשתתפת בצערה הכבד".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר