עליזה זיידלר גרנות, צילום פרטי
מהנדסת העיר כפר סבא, עליזה זיידלר גרנות, צילום פרטי

בוטלה הישיבה בעניין מהנדסת העיר כדי להגיע עימה להסדר, אך היא מבהירה: "לא יהיה שום הסדר"

העירייה הודיעה כי הישיבה שלא מן המניין שתוכננה להיום בוטלה. קודם לכן הודיע רפי סער על כוונתו להביא לאישור מועצה את הפסקת עבודתה של מהנדסת העיר

פורסם בתאריך: 3.7.24 09:00

ישיבת המועצה שלא מן המניין שנקבעה להערב (רביעי), בנושא סיום עבודתה של מהנדסת העיר עליזה זיידלר גרנות, בוטלה והעירייה הודיעה שתנסה להגיע עם המהנדסת להסדר של פרישה בהסכמה. מהעירייה נמסר כי "ישיבה שלא מן המניין שזומנה לתאריך 3/7 לא תתקיים. לאור החלטת הנהלת העירייה, למצות את ההליכים מול מהנדסת העיר, הגב' עליזה זיידלר גרנות, לפרישה בהסכמה הדדית".

בתגובה לכך אמרה זיידלר גרנות: "לא יהיה שום הסכם פשרה, אני לא עומדת להתפטר מרצוני ומחכה בקוצר רוח לישיבת המועצה על מנת להשמיע עמדתי וטיעוניי לבקשה לפיטורים"

קדם לכך מכתב ששלח ראש העירייה רפי סער לזיידלר גרנות, בו הודיע על כוונתו להביא לאישור מועצת העיר את הפסקת עבודתה בעירייה.

"זה אינו סוד שבמהלך התקופה של השנה וחצי האחרונות ובאופן מוגבר מחודש ספטמבר 2023 אין קשרי עבודה תקינים וביני", פתח סער את מכתבו למהנדסת. הוא ציין כי אינו מונע ממניעים אישיים שהביאו אותו להחלטה זו, מכיוון שהוא זה שמינה אותה לתפקיד לפני כחמש שנים, לאחר שנבחר לראשונה כראש עירייה ואף הגן עליה בקדנציה הקודמת מול ביקורת. "לא רק שלא נתתי יד למהלכים להפסקת עבודתך אלה אלא שהתנגדתי באופן פעיל למהלכים אלה, פעלתי ומנעתי את קידומם", ציין סער במכתבו למהנדסת.

בהמשך הסביר סער: "המניע לכוונתי לפעול לסיום העסקתך הוא ענייני ונובע מהתנהלותך במהלך השנה האחרונה, הדרך בה את מתנהלת מולי, מול הנהלת העירייה ומול גורמים הבאים במגע עם עבודתך, אשר הפכו בלתי נסבלים, דבר שיוצר נתק מתמשך ביחסי העבודה שלך איתי ועשיית דין עצמי בכל הקשור לעבודתך בעירייה".

סער ציין כי כבר בקיץ 2023 הבהיר לה היטב כי החלטתה לעזוב את העירייה בסמוך למועד הבחירות המקומיות המקורי נוגדת את צרכי העיר בתקופה רגישה ביותר. "חרף עמדתי זאת, התעלמת ממנה, גיחכת והודעת על יציאה לחופשה ממושכת, דבר שהותיר את העיר ללא מהנדסת בתקופה רגישה ומאתגרת. עם פרוץ אירועי אוקטובר וחרף בקשתי המפורשת לחזור לארץ, התעלמת מהבקשה זאת וחזרת לארץ הרבה לאחר ה- 7 באוקטובר. בהתנהלותך זאת הותרת למעשה את העיר במצב חירום בלי שהדמות ההנדסית הבכירה בה נוכחת, כמי שאמורה לנהל ולפקד על מכלול ההנדסה. לצערי הרב, עם שובך ארצה המשכת לנהל ולהתנהל מול הרשות, מולי ומטלותייך השוטפות מרחוק. את אינך מגיעה לישיבות סטטוס עירוניות הנקבעות בפורום ניהולי רחב ולמעשה את חוזרת ומשדרת שהעולם יכול לעצור ואת בשלך".

סער מציין במכתבו כי במהלך השנה האחרונה התקבלו בלשכתו אין ספור תלונות של יזמים, מתכננים ובעלי עניין, המלינים על התנהלותה של המהנדסת. בהמשך העלה סער טענות נוספות ובסיום מכתבו הסביר: "בשים לב לכל האמור ובשים לב שלעובדה שלמיטב הבנתי, בנסיבות אלה אין כל אפשרות לקיים בינינו קשרי עבודה אפקטיביים, החלטתי כאמור לפנות למליאת מועצת עיריית כפר סבא ולבקש ממנה לקבל החלטה של פיטורייך מהעירייה".

כאמור, העירייה הודיעה אתמול בערב על ביטול הישיבה שלא מן המניין בעניינה של המהנדסת וניסיון להגיע עימה להסדר פרישה בהסכמה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר