גרי אברמוביץ' ז"ל וחולצת האליפות על קברו, צילום פרטי
גרי אברמוביץ' ז"ל וחולצת האליפות על קברו, צילום פרטי

אבל כבד: הלך לעולמו גרי אברמוביץ' שהוביל שנים את מועדון הכדורעף של הפועל

אברמוביץ' גדל בעיר, למד בכצנלסון והיה במשך שנים מזכיר הפועל כפ"ס. בהמשך הציל את מועדון הכדורעף מפירוק והוביל אותו להישגים מרשימים

פורסם בתאריך: 24.6.24 13:15

אבל גדול בכפר סבא: גרי אברמוביץ', שכיהן עד לאחרונה כיו"ר מועדון הכדורעף של הפועל כפר סבא, נפטר בסוף השבוע בגיל 73. הוא הובא אתמול (ראשון) למנוחות בבית העלמין גאולים. גרי ז"ל הותיר אחריו את אשתו עופרה, שותפתו לדרך, מקימת פרויקט המאמאנט ויו"ר מועדון הנשים, ואת שתי בנותיו, ימית וחן.

גרי אברמוביץ'. צילום: יוסי לזרוף

גרי אברמוביץ'. צילום: יוסי לזרוף

מאות אנשים הגיעו לחלוק כבוד אחרון לגרי ז"ל כולל חברים, תושבי כפר סבא רבים, בני משפחה, בכירי העירייה, אנשים רבים מעולם הספורט בכלל וענף הכדורעף בפרט. על קברו הטרי הונחה גם חולצת האליפות הראשונה של קבוצת הכדורעף נשים של הפועל כפר סבא משנת 2012.

אברמוביץ' גדל בכפר סבא, למד בתיכון כצנלסון ובהמשך שירת בסיירת חרוב. בצעירותו שיחק כדורעף ובשנת 74 מונה למזכיר הפועל כפר סבא במקומו של עמי אברוצקי וכיהן בתפקיד עד שנת 83, כאשר היה אחראי על כל ענפי הספורט בעיר. הוא פיתח את האגודה והגדיל את מספר ענפי הספורט בה משישה ל-16. הוא היה אחראי גם על קבוצת הכדורגל שבאותן שנים הביאה כבוד לעיר עם זכייה באליפות (1982) ושני גביעי המדינה (1975, 1980).

גרי אברמוביץ' ז"ל (במרכז) עם צלחת האליפות של קבוצת הנשים לפני כשנה. צילום יוסי לזרוף

גרי אברמוביץ' ז"ל (במרכז) עם צלחת האליפות של קבוצת הנשים לפני כשנה. צילום יוסי לזרוף

בשנת 2008 נקלע מועדון הכדורעף לקשיים כלכליים ורגע לפני פירוק גרי החליט להציל את המועדון שהוא פיתח והיה כה חשוב לו. גרי סיפר בזמנו לעיתון ירוק כיצד הציל עם אשתו את המועדון מפירוק: "כאב לנו לראות מול עינינו את קבוצת הכדורעף נשים מפורקת וגם קבוצת הגברים במשבר חמור. קיבלתי החלטה להיכנס מתחת לאלונקה ולהציל מן השבר. אז כבר נשלחה להתאחדות הכדורעף הודעה על פרישה מהליגה, למעשה פירוק האגודה. הלכתי לבית המשפט המחוזי אשר נתן פסק דן להחזיר אותנו לליגה. התחלתי בשיקום אגרסיבי, כיסוי חובות, תוספת שחקניות, אימונים אינטנסיביים וחזרנו לליגה בגדול. זה היה מהלך לא תקדים בישראל. העמדנו את האגודה על הרגליים ועם חברי להנהלה יוסי סדבון, דורון קשטן ורעייתי עופרה הצעדנו קדימה בניהול ותכנון ארוך טווח, שקול, שקוף ומקצועי ללא פשרות. תכנית לעשור עד להעמדת מועדון לתפארת כמו שהוא עכשיו".

 

 

גרי ועופרה שיקמו את המועדון והפכו אותו למוביל בארץ עם שלל אליפויות וגביעים, השתתפות מדי שנה במפעלים אירופים ומחלקת נוער מצליחה ובה מעל אלף ילדים. רק בחודש האחרון הגיעו קבוצת נוער על בנות וקבוצת נערים בנים לגמר הפלייאוף וסיימו במקום השני. בסך הכל, מתוך 18 התארים שיש לכפר סבא בכדורגל ובכדורעף, 14 הושגו בתקופת ניהולו של גרי.

לאחרונה ביקש גרי לעזוב את תפקידו מסיבות אישיות ובמקומו מונה ודי דונאטו לתפקיד יו"ר המועדון. בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "דונאטו מחליף בתפקיד את גרי ועופרה אברמוביץ שהובילו את מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא להישגים רבים ברמה הלאומית והבינלאומית וביקשו לאחרונה לסיים את תפקידם לאחר 15 שנות עשייה ופעילות מוצלחת. בתקופתם, הפועל כפר סבא זכתה בשלל אליפויות וגביעים עם קבוצות הנשים והגברים כולל מחלקת נוער מהגדולה בארץ".

במועדון הכדורעף ספדו אתמול לגרי: "גרי ז"ל הוביל את מועדון הכדורעף ב- 15 השנים האחרונות אל גבהים והישגים חסרי תקדים בענף ובספורט הישראלי והשאיר אחריו מפעל חיים לתפארת. גרי, יקיר העיר כפר סבא והספורט בעיר במשך עשרות שנים, עופרה, ימית וחן האהובות, מועדון הכדורעף כולו מרכין ראש היום ומחבק אתכן לעד".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר