סגן ש', מסיים קורס טיס מכפר סבא, צילום דובר צה"ל
סגן ש', מסיים קורס טיס מכפר סבא, צילום דובר צה"ל

"המלחמה העלתה את הרצון להיות מבצעי": סגן ש' מכפר סבא סיים בהצלחה קורס טיס

הוריו עובדים בעסק משפחתי לכלי בית, בתיכון הוא הרחיב פיזיקה והיסטוריה וגם סיים תואר ראשון במתמטיקה. סגן ש' בן ה-22 סיים בהצלחה קורס טיס

פורסם בתאריך: 26.6.24 08:29

כבוד: סגן ש', בן 22 מכפר סבא, סיים את קורס טיס מספר 188 במגמת מסוקים. ל-ש' אח גדול, והוריו עובדים בעסק משפחתי לכלי בית. בזמנו הפנוי אוהב ש' לשחק כדורגל, לטפס, להתאמן, לטייל.

ש' הרחיב בתיכון את מגמות פיזיקה והיסטוריה, ותוך כדי התיכון עשה גם תואר ראשון במתמטיקה. הוא התחיל בקורס 189, אך בגלל שהיה לו כבר תואר קפץ לקורס 188. בנעוריו לקח חלק פעל בתנועת הנוער העובד, ובזמנו הפנוי מתנדב בנירים.

 

ש' מספר על האווירה בקורס ובמגמה: "אנחנו חברים טובים, אלו האנשים שאני רוצה להילחם איתם, אני שמח שאני במגמת מסוקים, מערך המסוקים הכי קרוב לכוחות שבקרקע, ואני רוצה לעזור להם כמה שאפשר".

סגן ש' מספר על התקופה האחרונה בקורס לאור המלחמה: "קשה להיות בהכשרה בזמן שחברים שלי נלחמים בעזה, אבל המלחמה דווקא העלתה לי את המוטיבציה והרצון להיות מבצעי ולעזור לכוחות הקרקע. הדבר העיקרי שעומד מול העיניים של כל מי שסיים את הקורס הם החטופים, הנרצחים ומשפחותיהם. אנחנו נעשה הכל כדי להשיב אותם לארץ מהשבי".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר