אם היה ספק, אז עכשיו זה סופי ורשמי: ברחוב ויצמן, רחובה הראשי של כפר סבא, לא ייסללו נתיבי תחבורה ציבוריים. כך עולה מתשובת העירייה לשאילתא שהגישו חברי מועצה מהאופוזיציה בישיבת המועצה שהתקיימה אמש (רביעי).
בשאילתא שהגישו חברי סיעת "כפר סבא מתקדמת" (הדר לביא, עדי לוי סקופ, פנחס כהנא, יעל סער, אלון רבינוביץ' ודן בן יהודה) הם כתבו: "ביום 11.5.2023 הודיע ראש העיר כך: "לאחר שלוש שנים של מאבק עיקש אותו הובלתי מול משרד התחבורה – פרויקט ״מהיר לעיר״ בויצמן ייעצר! פרויקט "מהיר לעיר" נחתם מול קודמי בתפקיד, באופן בו לא נבדקו כל ההיבטים התכנוניים וההשלכות על מרכז העיר הוותיק, הפגיעה בבעלי העסקים והצרת המדרכות לנוכח מגבלות רוחבו של רחוב ויצמן במקטע המרכזי, מהיר לעיר ימשיך ברחוב טשרניחובסקי כך שהכניסות והיציאות לעיר ממזרח וממערב יאפשרו קדימות נסיעה לתחבורה הציבורית".
חברי האופוזיציה ציינו בשאילתא כי בהסכם הגג מיום 19.9.2023 אשר נחתם בין עיריית כפר סבא לרשות מקרקעי ישראל נקבע כי סכום של 26,114,400 שקלים ישולם כהשתתפות ב"נת"צ רחוב ויצמן" ולכן שאלו: האם הנת"צ ברחוב ויצמן עתיד להמשיך להיבנות? אם כן, מה הם לוחות הזמנים המעודכנים?
תשובת העירייה הייתה ברורה וחד משמעית: "כפי שאמר ראש העירייה, פרויקט מהיר לעיר ברחוב ויצמן נעצר ולא יימשך יותר. התכנון העתידי הינו להמשך הנת"צ ברחובות טשרניחובסקי, בן יהודה והפועל".
אודי רוזנפלד. רוכב אופניים לא חשמליים.
אני מקווה שזה לא יפגע בנתיבי האופניים. בבן יהודה ובעוד מקומות.