כיתה, אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה, אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

שיבושים נודדים: הנהגות ההורים והתלמידים משביתות היום את הלימודים בתיכונים בכפר סבא

בנוסף לכך מושבתים הלימודים גם במועצה אזורית חוף השרון, פרדס חנה-כרכור ורשויות נוספות: "העיצומים של ארגון המורים הם לא שגרת לימודים שניתן לנרמל אותה"

פורסם בתאריך: 18.9.24 09:04

השביתות בתיכונים נמשכות: הנהגת ההורים הארצית ומועצת התלמידים הארצית משביתות היום (רביעי) את הלימודים בתיכונים במספר רשויות מקומיות נוספות וביניהן כפר סבא, וזאת לאחר שאתמול הושבתו הלימודים בפתח תקווה, הרצליה, רעננה ורמת השרון.

השביתה מתקיימת לאחר שפגישה נוספת במסגרת המשא ומתן בין משרדי האוצר והחינוך לבין ארגון המורים העל יסודיים הסתיימה שלשום, שוב ללא התקדמות בין הצדדים.

מדובר במהלך שנקרא "שיבושים נודדים" בהובלת הנהגות ההורים והתלמידים, שטוענים כי העיצומים של ארגון המורים הם לא שגרת לימודים שניתן לנרמל אותה. פרט לכפר סבא, לא מתקיימים לימודים היו גם בתיכונים באום אל פאחם, אורנית, עומר, אשדוד, מועצה אזורית חוף השרון, ופרדס חנה-כרכור.

מירום שיף, יו"ר הנהגת ההורים הארצית, אמר: "עיצומים זו לא שגרה ואסור לנרמל אותם בבתי הספר התיכוניים בישראל. יחד עם מועצת התלמידים והנוער, אפשרנו לממשלה ולארגון המורים לסיים את המחלוקות ביניהם תוך שבוע. מכיוון שגם בכך הם נכשלו, לא ניתן עוד לשחק בחינוך ילדינו ונקדם שיבושים בשגרת הלימודים התקינה, עד לסיומם של עיצומי המורים, שחרור כל הציונים והחזרת הטיולים והפעולות החוץ בית ספריות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר