למעלה מימין: טל עוזר ברגר בי"ס ברנר, אריאל טיבי - בר אילן, למטה מימין: יערה רוזנבליט - ש"י עגנון, אורלי ביטון - חטיבת אלון
למעלה מימין: טל עוזר ברגר בי"ס ברנר, אריאל טיבי - בר אילן, למטה מימין: יערה רוזנבליט - ש"י עגנון, אורלי ביטון - חטיבת אלון

בהצלחה: נבחרו שלוש מנהלות חדשות ומנהל חדש לבתי ספר בכפר סבא

מנהלות ומנהל חדש בחטיבת אלון ובבית הספר הממלכתי דתי בר אילן, ובבתי הספר היסודיים ש"י עגנון וברנר בכפר סבא

פורסם בתאריך: 25.7.24 13:44

לקראת שנת הלימודים החדשה תשפ"ה, מצטרפים למערכת החינוך העירונית שלוש מנהלות ומנהל בתי ספר חדשים. אורלי ביטון תנהל את חטיבת אלון, אריאל טיבי ינהל את בית הספר הממלכתי-דתי בר אילן, יערה רוזנבליט תנהל את בית הספר היסודי ש"י עגנון, טל עוזר ברגר תנהל את בית הספר היסודי ברנר.

אורלי ביטון תכהן עם פתיחת השנה כמנהלת חטיבת אלון במקומה של לבנה נוידרפר, שניהלה את החטיבה במשך שנים רבות ופורשת לגמלאות. ביטון, אם לשלושה, מתגוררת במושב כפר נטר, היא בעלת תואר שני בתקשורת ובייעוץ ארגוני ובוגרת הכשרת המנהלים של אבני ראשה. היא עוסקת בחינוך למעלה מ-30 שנה ובשנתיים האחרונות ניהלה את חטיבת טשרניחובסקי בנתניה.

לתפקיד מנהל בית הספר הממלכתי-דתי בר אילן ייכנס אריאל טיבי, אב לארבעה המתגורר בקרני שומרון ובוגר ישיבת ההסדר במעלה אדומים. אריאל, בעל תואר ראשון בחינוך ובוגר תואר שני בניהול מערכות חינוך באוניברסיטת בר אילן, ניהל בחמש השנים האחרונות את בית ספר בר אילן בכפר יונה והוביל תהליכים של יצירת מגוון אפשרויות בחירה, תוך שימת דגש על פסיכולוגיה חיובית ופיתוח תכניות הנותנות מענה לכלל הקהילה.

את בית הספר היסודי ש"י עגנון תנהל יערה רוזנבליט, אם לשתיים מהוד השרון, בעלת תואר ראשון בתוכנית המצטיינים לחינוך ותואר שני במגדר מאוניברסיטת בר אילן. ב-11 השנים האחרונות כיהנה כמחנכת ורכזת בבית הספר השש שנתי חוף השרון, הקימה מסלול מגדר בחטיבת נעורים ושימשה כרכזת שכבה.

בית הספר היסודי ברנר יפתח את שנת הלימודים תשפ"ה בניהולה של טל עוזר-ברגר, אם לשלושה ותושבת כפר סבא, בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת בר אילן. טל בעלת ניסיון של 13 שנים במערכת החינוך, כאשר בין היתר שימשה כמחנכת ורכזת תקשוב בבית ספר יוחנני בהרצליה, יועצת חינוכית בחטיבת שז"ר בעיר ומדריכת שפ"י בתחום אקלים חינוכי מיטבי.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר