מורן סונבוליאן (מימין) וחני דקל אלבז (צילום שיראל חדד יחצ תחרות האמהות
מורן סונבוליאן (מימין) וחני דקל אלבז (צילום שיראל חדד יחצ תחרות האמהות

קבלו אותן: הנציגות שלנו בתחרות היופי (והאופי) של האמהות

חני דקל אלבז, בת 50, עורכת דין, ומורן סונבוליאן, בת 41, ראש צוות במכון הפתולוגי במרכז רפואי מאיר, יתמודדו בתחרות יופי ואופי לאמהות. אז מה המסר שלהן?

פורסם בתאריך: 19.7.24 05:36

זו לא תחרות יופי רגילה. היא מיועדת לאימהות, והיא לא רק תחרות יופי, אלא כהגדרתה תחרות יופי ואופי לאימהות. התחרות תתקיים בספטמבר באשדוד (23.9) והמתמודדות מצויות כבר בחזרות אינטנסיביות לקראת האירוע. על ההפקה אחראית המפיקה מיכל יופדוב.

בין המתמודדות שתי נציגות מהשרון: חני דקל אלבז, עורכת דין, ומורן סונבוליאן, ראש צוות במרכז רפואי מאיר. שתיהן תושבות הרצליה.

התחרות מתקיימת שנים רבות בעולם, ובישראל זו השנה השנייה. ההגדרה היא ש"מתחרות בה נשים עם אופי מנצח. בתחרות לא יופיעו נשים בלבוש חשוף.

הזוכה בתחרות הארצית, תתמודד בתחרות העולמית שתיערך השנה ברוסיה. כך, בשנה שעברה, המנצחת מיכל חגי מרגולין שנבחרה בתחרות הארצית, קטפה את המקום השני בעולם.

נשים רבות הגישו מועמדות לתחרות. באודישנים הן סיפרו על עצמן, על הערכים שלהן, ועל האימהות שלהן. מתוכן התקבלו 25 מתמודדות.

בדרך לתחרות עוברות המתמודדות הכוללת שיעורי עמידה מול קהל, הליכה על המסלול, שיעורי דוגמנות, ימי צילום, ימי גיבוש, אוכל טוב, אומנים, סטייליסטית, כוריאוגרפית מקצועית, ועוד.

אז מיהן המתמודדות מהשרון?

חני דקל אלבז היא בת 50, נשואה ותושבת הרצליה. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים, אמא לשני בנים, האחד חייל והשני לפני גיוס. חני מספרת: "אני ‏מגיעה בכדי להעביר את המסר של קבלת השונה. ‏אימי ז״ל הייתה אחות כ-40 שנה וטיפלה באנשים עם מוגבלויות. ‏היום אני עורכת דין כ-24 שנים בנושאים של נזיקין, ביטוח ומימוש זכויות רפואיות וחברתיות, כולל עשייה חברתית וקידומם של נושאים אלה, אשר חשיבותם עלתה באופן דרסטי מאז ה7.10".

מורן סונבוליאן היא בת 41, תושבת הרצליה, נשואה לעמנואל, אמא לחמישה ילדים: אביגיל, אביתר, דוד, אביב ויהב. מורן מספרת: "אני ראש צוות במכון לפתולוגיה בבית חולים מאיר. בעבודה שלי אני רואה שליחות. אני ילדה לאמא עיוורת שגידלה אותנו לבד וממנה למדתי שאין דבר העומד בפני רצון ושלמרות המגבלה השמיים הם הגבול. המסר שלי אליכם – תאהבו את השונה, תאהבו את האחר והכי חשוב תאהבו את עצמכם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר