סמ"ר נועם ישראל עבדו ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
סמ"ר נועם ישראל עבדו ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

אבל כבד: סמ"ר נועם ישראל עבדו ז"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה

סמ"ר עבדו ז"ל התגורר בקדימה צורן שם הובא למנוחות. סוב וסבתו ודודיו מתגוררים בכפר סבא. רפי סער: "זהו אובדן קשה מנשוא. בשם כל תושבי כפר סבא, אנו משתתפים בצער המשפחה"

פורסם בתאריך: 8.10.24 13:50

אבל כבד: דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמ"ר נועם ישראל עבדו, בן 20, מקדימה צורן נפל בקרב בצפון רצועת עזה. נועם ז"ל הגיבור, לוחם מגדוד 17 (הכשרת מפקדי כיתות) של חטיבת ביסל"ח, שירת כלוחם בגדוד 12, חטיבת גולני. הוא הובא למנוחות היום בצהרים בחלקה הצבאית בבית העלמין קדימה. המשפחה יושבת שבעה ברחוב מימון 9, קומה 1, קדימה.

סבו וסבתו ודודיו של נועם ז"ל מתגוררים בכפר סבא. עיריית כפר סבא פרסמה את ההודעה הבאה: "הבוקר התבשרנו בכאב גדול על נפילתו של סמ"ר נועם ישראל עבדו ז"ל, מחטיבת גולני, שלחם עם גדוד 17 (הכשרת מפקדי כיתות) ונפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה".

ראש העירייה, רפי סער, אמר: "נועם ז"ל, בן 20 בנופלו, הוא בן למשפחת עבדו היקרה, שגרה במשך שנים בכפר סבא והינה חלק בלתי נפרד מהעיר שלנו.
נועם היקר היה חדור רוח לחימה, צעיר חייכן ואהוב, שחלם תמיד לשרת בחטיבת גולני. נועם ז"ל נפל בעת שהיה בהכשרת מ"כים, שאחריה היה אמור לפקד על כיתת לוחמים בצבא ההגנה לישראל, ולהיות חלק מהובלתם והפיכתם ללוחמים הטובים ביותר. זהו אובדן קשה מנשוא. בשם כל תושבי כפר סבא, אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים להם תנחומים".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר