סרן טל גרושקה ז"ל, צילום דובר צה"ל
רב סרן טל גרושקה ז"ל, צילום דובר צה"ל

מיזם הנצחה מיוחד לרב סרן טל גרושקה ז"ל: חיזוק הקשר המשפחתי

מיזם מיוחד לזכרו של רב סרן טל גרושקה ז"ל, שהקפיד לחזק את הקשר המשפחתי, במיוחד עם סבא וסבתא. המיזם בהשתתפות משפיעני רשת, קורא לציבור לחזק את הקשר עם בני משפחה מבוגרים

פורסם בתאריך: 30.9.24 08:05

קבוצת בזק, בשיתוף פעולה עם סטודנטים מאוניברסיטת רייכמן, משיקה מיזם מיוחד לזכרו של רב סרן טל גרושקה ז"ל, שהקפיד לחזק את הקשר המשפחתי, במיוחד עם סבא וסבתא. המיזם, בהשראת ערכיו של טל, ובהשתתפות משפיעני רשת אהובים, נועד לעורר השראה בקרב הציבור הישראלי ולהעצים את החיבור בין הדורות.

רב סרן טל גרושקה ז"ל, חייל ומפקד, נפל בקרב סמוך לקיבוץ כפר עזה בבוקר ה-7 באוקטובר. טל האמין בחשיבות הקשר המשפחתי והקפיד לשמור על קשר חם ואוהב במיוחד עם סבא וסבתא שלו. בכל סוף שבוע, בשיחת התדרוך לפני היציאה הביתה ביקש מחייליו להוציא את הטלפונים, להתקשר לסבא וסבתא ולאחל להם שבת שלום. בהשראת מורשתו, ובהשתתפות משפיענים, מושק ברשתות מיזם דיגיטלי מיוחד בשם "נשארים מחוברים", הקורא לציבור הישראלי לחזק את הקשר עם בני משפחתם המבוגרים.

 

 

 

 

הקמפיין נוצר על ידי סטודנטים בשנה ג' בהתמחות השיווקית, בתואר ראשון בביה"ס סמי עופר לתקשורת באוניברסיטת רייכמן, כחלק מפרויקט "קמפיין פרסום משולב ליצירת אימפקט". במסגרת הקמפיין הפיקה בזק שני סרטונים:  הסרטון הראשון, המלווה בעדויות של בני משפחתו וחבריו, מדגיש את החשיבות של הקשר בין הדורות ואת ההשפעה החיובית שיש לו על כל אחד מאיתנו. הסרטון הראשון בהשתתפות עדי אשכנזי, מספר על סיפור חייו של טל והמורשת החשובה שהותיר אחריו.

במיזם לוקחים חלק 9 משפיענים ישראלים, ביניהם לירן כוהנר, טליה עובדיה, ליאל אלי, גיא איתן, קווין רובין, ספיר בורגיל, אוולין חיימוביץ', אור אלקיים, וליבילנד.

איתי ביכלר, אחיו של טל גרושקה ז"ל אמר: "זו זכות גדולה עבורנו לרגש כל כך הרבה סבים וסבתות באמצעות המיזם של בזק נשארים מחוברים. המיזם של בזק לזכרו של טל אהובנו הוא אור גדול בהתמודדות הכל כך קשה שעוברת על המשפחה שלנו ואנחנו מקווים שטל מסתכל מלמעלה ומאוד גאה בנו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר