אמבולנס צילום דוברות מד"א
אמבולנס צילום דוברות מד"א

גבר נרצח כאשר רכבו נשדד ממנו באלימות ליד הכפר נבי אליאס

הוא הובא למעבר אליהו שם קיבל טיפול ראשוני שכלל פעולות החייאה, לאחר מכן פונה למרכז רפואי מאיר שם נקבע מותו

פורסם בתאריך: 20.6.24 18:55

גבר ישראלי נרצח היום לאחר שנשדד באלימות ליד הכפר נבי אליאס בכביש 55. ממד"א נמסר כי בשעה 13:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר מחוסר הכרה שהובא לחבירה עם צוותי מד"א סמוך למעבר אליהו לאחר שככל הנראה רכבו נשדד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול ראשוני במקום וביצעו פעולות החייאה שכללו מתן מכות חשמל ממכשיר מפעם (דפיברילטור). לאחר פעולות החייאה הוא פונה לבית החולים מאיר, שם למרבה הצער נקבע מותו.

 

חובש רפואת חירום במד"א שי כהן סיפר:"חברתי לכוח רפואה צבאי שטיפל בגבר שהיה מחוסר הכרה במעבר. סיפרו לנו שהוא נשדד סמוך לנבי אליאס ורכב שחלף במקום וראה אותו עומד על הכביש הביא אותו למחסום. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל ביצוע פעולות החייאה ומתן שוקים חשמליים ממכשיר המפעם (דפיברילטור) ולאחר שליבו שב לפעום פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה כשהוא מונשם.

בהמשך נמסר ממרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "בעקבות האירוע ליד קלקיליה, הובא גבר בשנות ה-70 לבית החולים על ידי מד"א תוך כדי פעולות החייאה. למרבה הצער למרות מאמצים של הצוות לא ניתן היה להצילו ונאלצנו לקבוע את מותו".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר