פאנל בהשתתפות רפי סער בוועידת מוניאקספו 2024 צילום עיריית כפר סבא
פאנל בהשתתפות רפי סער בוועידת מוניאקספו 2024 צילום עיריית כפר סבא

סער: "אזור השרון לא זוכה לתקציבים, גם לא כיום, למרות הסמיכות לקו התפר"

ראש עיריית כפר סבא אמר את הדברים בפאנל מיוחד בנושא כלכלה וביטחון: "עיניי התושבים נשואות אלינו וזו החובה שלנו לספק להם צורכיהם"

פורסם בתאריך: 13.6.24 17:43

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, השתתף, במסגרת ועידת מוניאקספו2024 בפאנל בנושא כלכלה וביטחון. סער מכהן גם כיו"ר פורום רשויות קו התפר וסגן יו"ר השלטון המקומי.

"25 שנה אני בשלטון המקומי, ולצערי אזור השרון לא זוכה לתקציבים ולא נמצא בעדיפות של משרדי הממשלה, גם לא היום בעת מלחמה ולמרות הסמיכות לקו התפר, ואנחנו נשנה את זה", אמר סער.

"קיימת חשיבות רבה לתפקידו של השלטון המקומי, במיוחד בתקופה מורכבת זו, כאשר על פי התחזיות הכלכליות, צפויה לנו עוד תקופה של חוסר יציבות כלכלי בישראל", אמר סער. "זה מחייב את כולנו, כרשויות האמונות על מתן השירות לאזרחי ישראל – להתנהל באחריות כלכלית. בשמונת החודשים האחרונים ניצבות כל הרשויות המקומיות בישראל בפני מציאות חדשה – אשר הובילה למצב חירום לאומי במשק ולגל התייקרויות בכל תחומי יוקר המחייה והמדד לצרכן. אלה הובילו גם לגידול ניכר בתקציבים העירוניים בשל הוצאות המלחמה והאתגרים שהרשויות המקומיות ניצבות בפניהם, כאשר אנחנו אלה הניצבים בחזית. עיניי התושבים נשואות אלינו וזו החובה שלנו לספק להם צורכיהם. כך אנו פועלים בכפר סבא, תוך מתן מענה מקצועי ומעטפת תמיכה נרחבת לחיזוק החוסן הקהילתי, וכך נמשיך לפעול".

סער הוסיף וסיפר כי בשמונת החודשים האחרונים מארחת העיר כפר סבא משפחות מפונות – שילדיהן שולבו במערכת החינוך העירונית, כמו גם במערך הפנאי וההעשרה, והוריהם השתלבו במערך התעסוקה. עוד ציין כי העירייה הובילה מערך תמיכה נרחב במשפחות מגויסים, בין היתר במתחם ייחודי שהוקם ביריד התעסוקה העירוני שהתקיים בשבוע שעבר, ליווי וייעוץ פיננסי, ייעוץ מקצועי ותמיכה לסטודנטים, הנחות ופעילויות פנאי והעשרה ללא עלות הן למשרתי מילואים והם למשפחות מפונות ועוד.

עוד הוא הדגיש זאת הוצאות המלחמה בסך מיליוני שקלים בגין הרחבת מערך מצלמות האבטחה, התקנת תאורה מרחבית, שערים חשמליים, תוספת שומרים במוסדות החינוך ועוד.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר