סמל תמיר ברק ז"ל, צילום אתר דובר צה"ל
סמל תמיר ברק ז"ל, צילום אתר דובר צה"ל

אבל כבד: סמל תמיר ברק ז"ל נהרג בפעילות מבצעית באזור כיסופים

ברק ז"ל השתתף בפעילות מבצעית בשטח רצועת עזה במרחב כיסופים. בן 19 היה במותו, יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 23.10.23 12:38

אבל כבד: הותר לפרסום כי חייל צה"ל, סמל תמיר ברק מקיבוץ ניר אליהו, נהרג בפעילות מבצעית באזור כיסופים. בן 19 היה במותו. הוא שירת כלוחם צמ"ה בחיל ההנדסה הקרבית.

ברק ז"ל נהרג בפעילות מבצעית בשטח רצועת עזה במרחב כיסופים מירי טיל נ"ט לעבר טנק וכלי רכב הנדסי, במהלך פשיטה מקומית שבוצעה אתמול (ראשון). זאת במסגרת המאמץ לסיכול תשתיות טרור, טיהור המרחב ממחבלים ומאמצעי לחימה ואיתור נעדרים וגופות. בפעילות נפצעו גם  לוחם צה"ל באורח בינוני ושני לוחמי צה"ל נוספים נפצעו באורח קל.

מדובר צה"ל נמסר: "צה״ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה. פרטי ההלוויה: יום ב', ח' בחשוון התשפ"ד, 23 באוקטובר 2023, בשעה 16:30 בבית העלמין בניר אליהו".

המועצה האזורית דרום השרון פרסמה את ההודעה הבאה: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של סמל תמיר ברק, בן 19 מקיבוץ ניר אליהו שנפל בעת מילוי תפקידו. תמיר, בנם של אלמוג וגולן, אח לשגיא ויוגב, נכד למיקה. הלב נשבר. משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של משפחת ברק, מויאל וקהילת ניר אליהו בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו ברוך לעד".

רבים הגיבו בכאב ובתדהמה על ההודעה. כך למשל כתבה אחת מחברות המשפחה: "יהי זכרו ברוך, פרח שרק התחיל את חייו והכל נקטע בגלל חלאות האנושות, הלב נשבר! כואבת ומחבקת את המשפחה, אין אדמה שתצליח למלא חלל ובור כזה שנוצר בנשמה".

חברה אחרת כתבה: "ייייי אי אפשר להכיל יותר. כמה כמה כמה פרח…. תודה גיבור ששמרת עלינו. יהיה זכרו ברוך". חבר נוסף כתב: "אוי כמה עצוב! איזה חמד של בחור. בלתי נתפס. משתתף בצער המשפחה העמוק".

יהי זכרו ברוך.

מערכת צומת השרון משתתפת בצער המשפחה.

 

 

 

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר