אמנון יצחק, צילום משה הלוי, ויקישיתוף, CC-BY-SA-3.0
אמנון יצחק, צילום משה הלוי, ויקישיתוף, CC-BY-SA-3.0

"אדם שפגע בזכר קורבנות השואה". בוטל אירוע של הרב אמנון יצחק בכפר סבא

רפי סער הסביר: "אדם שהכחיש שואה, פגע בזכר קורבנות השואה והפיץ מידע שקרי נורא הקשור בשואה, לא יכול להופיע במתקן ציבורי הממומן מכספי המיסים של תושבי כפר סבא"

פורסם בתאריך: 21.9.23 08:27

האמירות המקוממות וביטול האירוע: ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, הנחה אתמול (רביעי) לבטל לאלתר את האירוע של הרב אמנון יצחק שתוכנן להתקיים אמש במבנה אשכול פיס בעיר.

הרב אמנון יצחק עלה לאחרונה שוב לכותרות לאחר שהאשים את השמאלנים כמי שהפקירו את היהודים בשואה. בראיון לערוץ 14 בחודש יוני האחרון אמר יצחק: "ומי הפקיר את היהודים שם בשואה אתה יודע? בהיסטוריה? השמאלנים, אלה שהקימו. מפא"י, היה כתוב על הרכבות מפא"י, והיו מעלים את החבר'ה על הרכבות אחד אחד".

רפי סער הסביר מדוע החליט על ביטול האירוע: "אדם שהכחיש שואה, פגע בזכר קורבנות השואה והפיץ מידע שקרי נורא הקשור בשואה, לא יכול להופיע במתקן ציבורי הממומן מכספי המיסים של תושבי כפר סבא. הגיע הזמן להציב קווים אדומים ברורים בין חופש דיבור לאיסור הסתה והפצת דברי בלע ברשות הרבים".

 

קדמה להודעת הביטול בקשה מצד רשימת מרצ כפר סבא חופשית שדרשה לבטל את האירוע. בפוסט שפרסמה 'מרצ כפר סבא' נכתב: "לא יכול להיות שעיר כמו כפר סבא תארח במתחמה אנשים מסיתים עם דעות חשוכות. דעות כל כך חשוכות שהושעה אפילו מערוץ 14. כפר סבא היא עיר חופשית ליברלית ושוויונית, האירוע הזה לא יעבור. אין כניסה להסתה". ממרצ כפר סבא חופשית נמסר: "כפר סבא היא עיר חופשית, ליברלית, ושיוונית, לא ניתן לאירוע הזה לעבור – אנחנו דורשים מהעירייה ומכל הגורמים הממנים לפעול על מנת לבטל אותו באופן מיידי".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר