רפי סער ושלי סבר, צילום עמוס לוזון
רפי סער ושלי סבר, צילום עמוס לוזון

רפי סער הציג את מספר 4 ברשימתו למועצת העיר

אחרי דני הרוש ואורית מסמי, הציג סער את שלי סבר שתמוקם רביעית ברשימתו בבחירות למועצת העיר. סבר: "יחד נביא את כפר סבא להיות כוח ליברלי מוביל במדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 19.9.23 09:08

רשימתו של ראש עיריית כפר סבא מתגבשת: לאחר שהכריז כי דני הרוש, סגן ראש העירייה, יהיה מספר 2 ברשימתו ואורית מסמי תהיה במקום השלישי, חשף מטה הבחירות של ראש העירייה, רפי סער, כי שלי סבר תמוקם במקום הרביעי ברשימת "ממשיכים בעשייה" בראשותו של סער.

שלי סבר (48) תושבת כפר סבא, נשואה לירון ואם לארבע בנות. היא בוגרת EXECUTIVE MBA של אוניברסיטת תל אביב במינהל ומנהיגות בחינוך, יזמת, מחנכת, מרצה ואקטיביסטית חברתית. היא מעודדת יזמות נשית וגם זוכת פרס יזמת השנה על הצלחה עסקית ותרומה לחברה.

במטה הבחירות של סער מציינים כי סבר מלווה מנהלות ומנהלים בכירים, בתהליכי קבלת החלטות ליצירת שינוי, מובילה תהליכים אסטרטגיים שיווקיים, מיתוגיים וניהוליים עם למעלה מ-17 שנות ניסיון בייעוץ למיתוג שיווק ופרסום.

 

סער אמר על הבחירה בסבר למקום הרביעי ברשימתו: ״כמי שגדלה במערכת החינוך של כפר סבא, לקחה בה חלק כמחנכת ומגדלת בה את בנותיה, שלי מבינה את המשמעות הגדולה בלשמור על כפר סבא שוויונית, דמוקרטית פלורליסטית. עיר בה כל אחת ואחד יכולים להגשים את עצמם. אני מודה לשלי על השותפות והחברות ואין לי ספק שיחד נמשיך בעשייה ונוביל את כפר סבא להישגים מדהימים".

שלי סבר אמרה: "רפי סער הוא ראש עירייה מהטובים ביותר בישראל. מעבר לעשייה הענפה, רפי הוכיח שמירה חסרת פשרות על הצביון הדמוקרטי של כפר סבא. אני סומכת על רפי שיחד נביא את כפר סבא להיות כוח ליברלי מוביל במדינת ישראל".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר