זירת התאונה ברחוב דוד אלעזר בכפר סבא, צילום תיעוד מבצעי מדא
זירת התאונה ברחוב דוד אלעזר בכפר סבא, צילום תיעוד מבצעי מדא

נקבע מותו של הגבר שנפגע מרכב בכפר סבא, הרופאים נאבקים על חיי האישה

הגבר נלכד מתחת לרכב הפוגע וחולץ, הוא נפגע אנושות והבוקר נמסר למרבה הצער כי הוא נפטר מפצעיו. נהגת הרכב, שנפצעה קל, תזומן לחקירה

פורסם בתאריך: 22.6.23 20:04

עדכון אחרון: 23.6.23 08:37

יום שישי, 23.6, 08:00, עדכון ממרכז רפואי מאיר: לצערנו פצוע תאונת הדרכים שהובהל למרכז רפואי מאיר אתמול במצב אנוש נפטר מפצעיו. מצבה של האישה שנפצעה בתאונה מוסיף להיות קשה, היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ כללי והצוותים ממשיכים להיאבק על חייה.

אתמול (חמישי) דיווחנו כי גבר ואישה הולכי רגל נפצעו קשה לאחר שנפגעו מרכב בפינת הרחובות דוד אלעזר והכרמל בכפר סבא. דוברות מד"א: בשעה 17:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על שני הולכי רגל שנפגעו מרכב ברחוב דוד אלעזר פינת הכרמל בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים מאיר גבר בן 80 ואישה בת 74 במצב קשה ולא יציב עם פגיעות רב מערכתיות.

מהמשטרה נמסר כי היא תזמן לחקירה את נהגת הרכב, תושבת כפר סבא בשנות ה-70, בחשד למעורבות בתאונה. עוד נמסר כי בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו הערב בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקשה. יצוין כי הנהגת נפגעה קל בתאונה.  בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים.

פראמדיק מד"א, נדים עאסי, סיפר: "הגבר ואישה שסבלו מפגיעות רב מערכתיות קשות מאוד שכבו על הכביש כשהם מחוסרי הכרה. עוברי אורח שהיו במקום סיפרו לנו שהגבר נלכד מתחת לרכב וחולץ טרם הגעתנו. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם במהירות לבית החולים מאיר הסמוך כשמצבם קשה ולא יציב".

ממרכז רפואי מאיר נמסר אתמול: גבר בן 80 ואשה בת 74 שנפגעו בתאונת דרכים במהלך חציית מעבר חצייה בכפר סבא הובהלו למיון מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית. השניים סובלים מפגיעות רב מערכתיות ומטופלים כעת בחדר הטראומה במחלקה לרפואה דחופה. הגבר סובל מחבלת ראש חמורה ומצבו מוגדר אנוש ומצבה של האישה קשה.

כאמור למרבה הצער, נמסר הבוקר כי הגבר שנפצע אנושות מת מפצעיו.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר