ציור אנטישמי על קיר חיצוני בבית חב"ד בכפר סבא, צילום פרטי
ציור אנטישמי על קיר חיצוני בבית חב"ד בכפר סבא, צילום פרטי

מזעזע ומבחיל: ציור של חזיר ותפילין התגלה על קיר הכניסה לבית חב"ד

יוסי ליפקין, מנהל פעילות בבית חב"ד בכפר סבא: "זה כנראה מישהו שחולה בראש ומסכן, אלו כתובות שמתאימות לתקופות חשוכות באירופה בעבר הרחוק. זה לא גורם לנו לפחד". המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 9.2.23 08:00

מזעזע ומבחיל: ציור של חזיר ותפילין צויר בלילה שבין שלישי לרביעי על הקיר בכניסה למשרדי חב"ד ברחוב ויצמן 105 בכפר סבא. לצד הציור הדוחה נכתב באנגלית: "לא צריך להתחבא יותר", וכמו כן נכתבו מספר מילים בצרפתית.

מי שמצא את הכיתוב הוא יוסי ליפקין, שליח חב"ד ומנהל פעילות בבית חב"ד בכפר סבא, שסיפר לצומת השרון: "כאשר הגעתי בבוקר למשרד נדהמתי לראות את הכיתוב והתמונה הנוראית. הזעקנו את המשטרה שעשתה עבודה טובה מאוד ואספה מצלמות אבטחה מהחנויות בקרבת מקום כי לנו במסדרון הכניסה אין מצלמות. בהמשך היום מחקנו את הכיתוב ובקרוב נציב מצלמות אבטחה".

ליפקין מתקשה להבין מי מסוגל לעשות מעשה כזה: "אין לנו יריבים ואויבים כי אנחנו רק עוזרים לאנשים. גם אני אישית לא רבתי ולא מסוכסך עם אף אחד. זה כנראה מישהו שחולה בראש ומסכן אחרת אין לי הסבר אחר. זה גרם לנו לתדהמה כי אלו כתובות שמתאימות לתקופות חשוכות באירופה בעבר הרחוק. זה לא גורם לנו לפחד שבפעם הבאה יהיה אירוע חמור יותר, אלא זה פשוט מעורר בנו בחילה וגועל. אין לנו השערה מי יכול לעשות דבר כזה אבל בטוח שזה לא מתאים לאופי של כפר סבא".

 

 

ליפקין ציין לטובה את פעילות המשטרה: "השוטרים הגיעו במהירות למקום, צילמו, אספו מצלמות אבטחה מהאזור והתייחסו למקרה בכובד ראש. אני מקווה מאוד שזה ירתיע את אלו שעשו את זה כדי שמקרה כזה לא יחזור שנית בכפר סבא".

ממשטרת ישאל נמסר: "מדובר בחקירה במסגרתה מבוצעות פעולות שונות. מטבע הדברים, איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר