האוטובוס שבו אירע המקרה

אירוע חמור בקו 29: "הגוף היה מחוץ לאוטובוס, היד נשארה בפנים. נגררתי על הכביש"

תושבת כפר סבא סיגלית בן דוד טוענת שרק לאחר שנוסעים אחרים צעקו לנהג הוא עצר את האוטובוס. "הילדה שלי לא הבינה איפה אני, היא חשבה שדרסו אותי", היא אומרת. מטרופולין: "האירוע נמצא בבדיקת משטרת ישראל"

פורסם בתאריך: 12.11.20 14:30

מקרה חמור במהלך נסיעה של אוטובוס קו מספר 29 של חברת מטרופולין בכפר סבא. סיגלית בן דוד, בת 38 טוענת כי נגררה אתמול (רביעי) על ידי האוטובוס ונחבלה, לאחר שהנהג מיהר לסגור את הדלת על היד שלה כשירדה בתחנה.

הנסיעה התרחשה במהלך הנסיעה שבין רחוב קפלן, בו מתגוררת בן דוד, אל משרדי הביטוח הלאומי בעיר. "התחלתי לרדת והחזקתי בידית בשביל להיעזר בה", מספרת בן דוד. "הגוף שלי כבר היה מחוץ לאוטובוס ורק היד נשארה בפנים. הנהג סגר את הדלת ומיד התחיל לנסוע. נגררתי על הכביש ונפצעתי ברגל ובגב".

בן דוד מספרת כי בתה בת ה-12 שהייתה עדה לאירוע החלה לצרוח ולבכות. "הילדה שלי לא הבינה איפה אני, היא חשבה שדרסו אותי", אומרת בן דוד, "הנהג מיהר לנסוע וסגר מהר את הדלת. אחרי שכל הנוסעים התחילו לצרוח הוא עצר את האוטובוס ויצא לראות מה איתי, כמו כל האנשים שהיו באוטובוס".

אמבולנס שהגיע למקום פינה את בן דוד לבית החולים מאיר, שם טופלה ושוחררה אחרי מספר שעות כשהיא סובלת ממכות יבשות בלבד.

תגובת מטרופולין: "האירוע נמצא בבדיקת משטרת ישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. יוליה

    נהגים של חברת מטרופולין הם גרועים. גם לי קרה מקרה דומה כאשר ירדתי מקו 17 מבית ברל לכפר סבא ונהג סגר דלת טרם ירדתי והתחיל לזוז כשאני תקועה בדלת. רוב הנהגים נוסעים במהירות מופרזת בתוך העיר, חוצים צמתים באור אדום, מדלגים על תחנות, לא נחמדים כלפי נוסעים.חברהנחייבתצלעשות בדק בית ולהיפרד מנהגים שא לא מתאימיםלעבידה הזאת.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר