מרי בת ציון ממכון אדלר מקבלת את אות הנשיא להתנדבות. צילום עמוס בן גרשום, לע"מ

אות הנשיא למכון אדלר על הפעלת תוכנית לטיפול בהורים אסירים

"גם אלו המרצים עונש מאסר עקב בחירה חברתית שלילית, יכולים לבחור אחרת, בהמשך הדרך", אומרת מנכ"לית המכון ליאן סלע

פורסם בתאריך: 13.9.20 09:02

מכון אדלר, שמקום מושבו בכפר סבא, קיבל ביום רביעי שעבר, את אות הנשיא להתנדבות מידי נשיא המדינה ראובן ריבלין, על התכנית שמפעיל המכון – "הורות בשלט רחוק", לעבודה עם הורים בבתי הסוהר. אות הנשיא הוענק ל-12 מתנדבים וארגונים העוסקים בשיקום טיפול וחינוך לאוכלוסיות במעגל העבריינות.

התכנית של מכון אדלר, המתקיימת בכל הארץ, מעניקה הנגשה של ידע ומיומנויות לרווחה נפשית טובה במשפחה, בקהילה ובחברה, על פי עקרונות הגישה החיובית חברתית-דמוקרטית של אדלר. במפגשים מתקיימת עבודה משמעותית עם האסירים כאבות והאסירות כאמהות, המשפרת את איכות החיים של המשפחה כולה.

מנכ"לית מכון אדלר ליאן סלע. צילום יובל חן

ליאן סלע, מנכ"לית מכון אדלר: "ערך הבחירה הינו משמעותי מאד על פי תפיסת העולם החברתית הומניסטית, אותה מוביל מכון אדלר, הפועל כעמותה לשינוי חברתי בישראל למעלה מיובל שנים. גם אלו המרצים עונש מאסר עקב בחירה חברתית שלילית, יכולים לבחור אחרת, בהמשך הדרך. המיקוד בכוחותיו של האדם וביכולתו להשפיע על גורלו, הינו הנר שלאורו מוביל המכון את הדרכתו להורים ולמשפחות מכל שכבות האוכלוסייה, בכל רחבי הארץ. זוהי האופטימיות המוקנית להורים, המבקשים לסגל לעצמם ולמשפחתם ערכים חברתיים וחיוביים, בכל שלב בחיים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר