חטיבת שרת. צילום עיריית כפר סבא

הנהגת ההורים קוראת לעירייה לבטל מחר את הלימודים בכיתות ד'-י'

במכתב ששלחו הבוקר לראש אגף החינוך בעירייה טוענים ההורים כי בשל תנאי החמסין הקיצוני לא ניתן לקיים לימודים תוך עטיית מסכות ושבהפסקות צפויה התגודדות באזורים המוצלים

פורסם בתאריך: 18.5.20 15:00

הנהגת ההורים בכפר סבא קוראת למנהל אגף החינוך בעירייה ד"ר אורי ארבל-גנץ, לבטל מחר (שלישי) את הלימודים לתלמידי כיתות ד'-י', שהיו אמורים לחזור לבתי הספר אחרי חופשה כפויה של חודשיים בשל התפשטות נגיף הקורונה. זאת בגלל הקושי לקיים את הנחיות משרד הבריאות בתנאי החום הכבד.

במכתב ששלחו יושבי הראש של חטיבות הביניים בעיר לארבל-גנץ הם קוראים לעירייה לאפשר את המשך הלמידה מרחוק עד תום תנאי מזג האויר הקיצוניים ומציאת פתרון סביר. לדבריהם, 80 אחוז מההורים מתנגדים לחזרה ללימודים באופן הזה. במכתב נוסף ששלחה הנהגת ההורים העירונית למנהל אגף החינוך נכתב כי גם הורי בתי הספר היסודיים מתנגדים לחזרה ללימודים מחר. "בבתי הספר היסודיים הצביעו עד כ-1800 הורים, שהמהווים כ-40 אחוז מכלל ההורים בשכבות ד', ה' ו-ו', ו-77 אחוז מהם גם כן נגד החזרה מחר ללימודים", נכתב, "חשוב לומר – אנחנו לא מתנגדים לחזרה ללמידה בכיתות, אבל לא בתנאים הללו, שהינם בלתי הומניים למורים ולתלמידים, מסכנים את בריאותם, ולא מאפשרים למורים ללמד באיכות הראויה ולתלמידים ללמוד למידה מיטבית. אנו מבקשים מאגף החינוך לבחון מחדש את החזרה ללימודים בשכבות הלימוד ד' עד י' ולא לחזור ללימודים לפי המתווה המוצע ובתנאי מזג האוויר הקשים הפוקדים את אזורינו".

יושבי הראש של הנהגות ההורים בחטיבות ליאת בקר (חטיבת בר-לב), אתי בוים (חטיבת אלון), יובל פורת (חטיבת שרת) יפית גולדספיט (חטיבת שז"ר) ונועה אזוגי-רייזמן (חטיבת אילן רמון) כתבו במכתבם: "אחרי חודשיים של למידה מרחוק הוחלט על חזרה השבוע ללמידה בכיתות באופן מלא. ככלל מדובר במהלך מבורך, שכולם זקוקים לו, בעיקר בהיבטים החברתיים והכלכליים. יחד עם זאת חשוב להבין את המשמעויות בהינתן צירוף התנאים הנוכחי – הנחיות משרדי הבריאות והחינוך יחד עם שרב קיצוני. ביומיים האחרונים נשלח סקר ברוב חטיבות העיר לגבי חזרה ללימודים במתווה הנוכחי ממנו עולה תמונה ברורה של התנגדות ההורים לחזרה ללימודים".

בין השאר הם טוענים כי ישנה חובת עטיית מסכה בימי חמסין ובכיתות עם חלונות פתוחים כך שהמזגן לא מורגש, לטענתם שמירת מרחק בכיתה כאשר התלמידים יושבים בזוגות אינה באמת אפשרית ואין אפשרות להוציא כל כיתה בנפרד להפסקות על פי ההוראות. לדבריהם, ממילא היציאה תהיה שכבתית ובאופן טבעי בשרב הזה תהיה התגודדות באזורים המוצלים.

עוד הם טוענים כי בשלב זה יש כאוס מוחלט בנושא ההסעות ומחסור במשאבים מתאימים לצרכים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. יושבי הראש מבקשים "לקבוע פגישה בהקדם לתכנון החזרה ללימודים של תלמידי החטיבה ומתן מענה הולם חברתית ופדגוגית לתלמידים בקבוצת סיכון".

תגובת עיריית כפר סבא תובא כשתתקבל.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר