רחוב ויצמן צילום עזרא לוי
רחוב ויצמן בכפר סבא. צילום עזרא לוי

הקורונה: העירייה דוחה את גביית אגרות השילוט ויוצאת בקמפיין לעידוד המסחר בעיר

הודעות התשלום שנשלחות בתקופה זו יידחו לחודש מאי. בתוך כך מציעה העירייה לסוחרים לצלם עבורם סרטונים שיזמינו תושבים לערוך אצלם את הקניות

פורסם בתאריך: 12.3.20 17:55

עיריית כפר סבא החליטה לדחות את הודעות התשלום עבור אגרות שילוט לבתי עסק ברחבי העיר, שהיו נשלחות בחודשים פברואר-מרץ, עד לתחילת חודש מאי, כדי להקל על הסוחרים שפרנסתם נפגעת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

בתוך כך, יצאה היום העירייה בקמפיין עירוני לעידוד המסחר בקרב העסקים והקטנים בעיר, במסגרתו מפרסמת העירייה בדף הפייסבוק העירוני סרטונים קצרים, תחת ההאשטאג #כפרסבאיםלמעןכפרסבאים, בהם מציגים הסוחרים את עצמם ומזמינים את תושבות ותושבי העיר להגיע לבתי העסק. מהעירייה נמסר כי מדובר בקמפיין לקידום המסחר העירוני ללא כל עלות, וכי כל בעל עסק בעיר מוזמן ליצור קשר עם העירייה לצורך צילום סרטון.

ראש העירייה רפי סער: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ולא פשוטה. רבים מתושבות ותושבי המדינה נמצאים בבידוד וחלק מהעסקים נקלעים למשבר כלכלי. החלטנו לסייע לעסקים ולסוחרים בעיר, ולעודד את תושבות ותושבי כפר סבא להגיע אליהם וליהנות משירות מצוין ומיחס אישי. אני מקווה שנוכל כולנו לחזור בקרוב לשגרה, בשילוב כוחות ובהקפדה על הנחיות משרד הבריאות והגורמים האמונים על המאבק הארצי בהתפשטות נגיף הקורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש כבר לא מעט, ראשי עיר, שהגדילו ועשו, ודחו/ ביטלו את תשלומי האגרה והארנונה.
    עריית כפר סבא לא השכילה עדין לעשות זאת.
    מחכים שוויצמן יראה גרוע יותר ממה שכרגע זה נראה.??

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר