יניב בלייכר. צילום עזרא לוי
יניב בלייכר. צילום עזרא לוי

הערב השלישי ברציפות: דיווחים על זיהום אוויר במזרח כפר סבא

עשרות דיווחים על ריחות שריפה התקבלו אמש בעמותת אזרחים למען אוויר נקי. יו"ר העמותה יניב בלייכר: "אנחנו קוראים לתושבים להתקין את אפליקציית Smelly ולדווח באמצעותה על כל מקרה של ריח"

פורסם בתאריך: 1.1.20 09:41

עשרות תושבי כפר סבא, בעיקר מהשכונות המזרחיות של העיר, דיווחו אתמול בערב לעמותת "אזרחים למען אוויר נקי" על ריחות שריפה חזקים. זהו הערב השלישי ברציפות שדיווחים כאלה מתקבלים בעמותה. "הריחות החריפים אילצו את התושבים לסגור את חלונות הבתים", אומר יו"ר העמותה ותושב כפר סבא יניב בלייכר, "על פי ההערכה מקור הריח הוא בשריפת פסולת באזור. הדיווחים החלו לזרום אל העמותה החל מהשעה 18:30, ועם התגברות הריח בסביבות 21:00 הקפיצה העמותה אל העיר פקח של היחידה למניעת שריפות ברשות הטבע והגנים על מנת לאתר את מקור המפגע".

בלייכר אומר שזהו הערב השלישי ברצף שבו מורגשים ריחות שריפה במזרח העיר, אולם לדבריו "בשני הערבים הקודמים הורגשו הריחות בעוצמה פחותה יותר. אנחנו קוראים לתושבים להתקין את אפליקציית Smelly ולדווח באמצעותה על כל מקרה של ריח. הדיווחים מועברים באופן אוטומטי אל מוקד עיריית כפר סבא ואל פניות הציבור במשרד להגנת הסביבה, והיא מאפשרת חיוג בלחיצת כפתור אל מוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה. יש חשיבות גדולה להצפת הבעיה על מנת שהטיפול בשריפות הפסולת יוצב על סדר היום של מקבלי ההחלטות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. יונה

    לאורך כל יום שלישי האחרון אפשר היה לראות מצומת אלישמע בכביש 531 לכיוון מזרח את ענן העשן הכבד (ולהריח את ריחו) שעלה מאזור כפר קאסם בערך.

  2. סער גר בכפר סבא?

    אני לא מבין את אלה שרוכשין דירות חדשות בעיר, בהזדמנות ראשונה אני עוזב,איזה איכות חיים יש לנו בלי אוויר לנשימה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר