רוב בוגרי התיכונים נהנים מהזמן הפנוי שנוצר להם בסיום הלימודים וממלאים אותו במנוחה ובילויים עד שיתגייסו לצבא. אבל בוגרי תיכון מטרו ווסט ברעננה, רועי אליהו בר און ואיתי מודיאנו, שסיימו רק לפני כחצי שנה לימודיהם החלו לעבוד על עסק עצמאי שיעניק מגוון שירותי דיגיטל בהתאמה אישית מיד כשסיימו ללמוד. בחודש האחרון החליטו השניים לקדם את העסק שבנו ופתחו בקמפיין גיוס המוני במטרה לקבל מימון לפיתוח אפליקציה שתיצור כרטיסי ביקור דיגיטליים מותאמים אישית.
"בסיום הלימודים התפנה לנו הרבה זמן", אומר מודיאנו, "בעוד אחרים מקדישים אותו לעבודה במלצרות ובקייטרינג החלטנו לעשות משהו קצת שונה. לשנינו היה ידע טכנולוגי והחלטנו לנסות לנצל ולהרחיב אותו באמצעות עבודה בתחום. כבר בתחילת הדרך קיבלנו תמיכה רבה מחברים ומשפחה ואף הכרנו מנטור, איש דיגיטל, בשם גיא ארדיטי שהקנה לנו כלים ועזר לנו להגיע ללקוחות. מהר מאוד גילינו שיש היענות גבוהה לשירותים שלנו. אנשים שמחו לבחור באנשים צעירים שהביאו איתם רוח חדשנית ומחירים אטרקטיביים. הלו"ז שלנו הפך לצפוף מאוד, והבנו שאנחנו על הגל הנכון".
במה עוסק הפרויקט החדש?
"אחת הדרישות הכי נפוצות שקיבלנו מלקוחות היא בניית כרטיס ביקור דיגיטלי", אומר אליהו בר-און, "מדובר באתר עם פרטים אישיים ויכולת ליצירת קשר במגוון אפיקים בלחיצת כפתור. התמחור של מוצר כזה בשוק הוא כמה מאות שקלים בשנה. אנחנו מפתחים מערכת באמצעותה כל אחד יוכל ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי עבורו ועבור העסק שלו תוך כמה דקות. הכרטיסים שלנו ישלבו את הפיצ'רים הכי מתקדמים בשוק עם עיצוב אלגנטי ונקי במחיר שובר שוק".
אליהו בר-און ומודיאנו החליטו לפנות לגיוס המונים לאחר שגילו שהמיזם החדש אמנם יכול לעזור לבעלי עסקים אך הוא דורש מימון. "המיזם החדש שלנו כולל מגוון עלויות שלא היו כלולות בעסק שלנו בעבר, ביניהן, תשתיות, ייעוץ משפטי, שיווק ועוד. אתר גיוס ההמונים הדסטרט מאפשר לנו לגייס את הסכום ההתחלתי ובתמורה להעניק לתורמים תשורות שונות וביניהן יחולקו גם כרטיסי הביקור שלנו במחיר השקה".
לתמיכה בפרויקט של אליהו בר-און ומודיאנו, ניתן להיכנס לקמפיין ההדסטארט כאן
תגובות